1

نائب رئیسی نیکزاد فرصتی مناسب برای توسعه استان

در پروتکل تعریف شده برای وظائف و حدود اختیارات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای نواب رئیس، فرصتی از باب دعوت از وزرا به جلسه در اتاق هیئت رئیسه فراهم شده است که می تواند نقطه طلائی و مهم برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی نمایندگان استان تلقی شود.

با حضور نیکزاد در هیئت رئیسه و نائب رئیسی مجلس شورای اسلامی دیگر نیازی به مراجعه نمایندگان به وزارتخانه ها و درخواست ملاقات های حضوری نیست چرا که نیکزاد از جایگاه نائب رئیسی مجلس می تواند وزرا را به مجلس دعوت کرده و در اتاق هیئت رئیسه نسبت به تشکیل و برپایی جلسه مجمع نمایندگان استان با وزرا اقدام نماید.

این یک فرصت استثنایی است. فرصتی که هم می تواند بذر اتفاق و وحدت را در بین نمایندگان استان بکارد و هم در اتخاذ تصمیمات مناسب و اخذ امکانات برای استان نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

بی جهت نبوده و نیست که برای قرار گرفتن در هیئت رئیسه و بخصوص به دست آوردن عنوان نائب رئیسی آن همه رایزنی، تلاش و دوندگی انجام می شود. نائب رئیسی مجلس یک فرصت ممتاز نصیب نماینده و منطقه وی می کند و باید خوشحال بود که انتخاب نیکزاد با یک پشتوانه قابل توجه رأی مردمی و کسب آرای نمایندگان جهت قرار گرفتن در صندلی نائب رئیسی این فرصت نصیب استان  و اردبیل شده و لازم است از آن به بهترین وجه بهره برداری بشود.

یک دلی و قرار گرفتن نمایندگان در کنار هم و ناامید کردن خناسان و علاقه مندان به ایجاد خدشه در روابط نمایندگان، بهترین عامل برای استفاده از موقعیت نیکزاد برای توسعه استان محسوب می شود.

امیدواریم که ثمرات وحدت نمایندگان و از بین بردن آثار هرگونه منیت، پنجره ای جدید برای شکوفا شدن استعدادهای استان و پیشرفت روزافزون آن باز بکند. انشااله.