1

وحدت نمایندگان؛ دست یافتنی و ناامید کننده فرصت طلبان

چرا باید عده ای نفع خود را در ایجاد فاصله بین نمایندگان مردم استان جستجو بکنند؟ چه دلیلی دارد در حالی که خود را دلسوز استان نشان می دهند برای نمایندگان مردم، شمشیر را از رو ببندند و هر روز ساز تازه ای برای جدا کردن آنها از همدیگر کوک بکنند؟ چرا تعصب به یک فرد و یک شخص آدمی را چنان کور و کر بکند که نتواند واقعیت های موجود را تحمل کند ؟ به چه دلیل آتش بیاران معرکه به دنبال سناریوهای جدیدی هستند تا شاید بتوانند بین نمایندگان مردم آتش اختلاف بیفکنند و همه امید مردم به دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را به ناامیدی تبدیل نمایند؟

از اختلاف بین نمایندگان چه کسانی سود می برند و چه دسته و گروهی با کدام پیشینه و کارنامه به دنبال تحقق این هدف زشت و مذموم هستند.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت تاکنون نشان داده اند که می خواهند در کنار یکدیگر برای استان دوندگی بکنند و هر کدام از آنها در حد توان و جایگاه، در کنار دیگر همکاران جریانی قوی و تأثیرگذار به راه اندازند و از بازگشت یک دندگی، خودمحوری و بحث منم منم به فضای تنفسی نمایندگان استان ممانعت بکنند.

نباید اجازه داد که فرصت طلبان در کمین نشسته به این وحدت خدشه وارد نمایند. عده ای برای حفظ منافع و دست یافتن به امتیازات بیشتر، مأموریتی جز اختلاف افکنی و گل آلود کردن آب ندارند. چهره این قبیل از افراد به همه دلسوزان و علاقه مندان به استان شناخته شده است. وظیفه نمایندگان است که در گام اول نسبت به حذف افرادی که سودای برهم زدن آرامش فضای مجمع نمایندگان استان را دارند، اقدام کنند.

انتخابات تمام شده و فضای رقابتی آن به تاریخ پیوسته است. هر 7 نماینده، نماینده همه مردم استان محسوب می شوند. صف بندی های غیر متعارف و سینه زدن در زیر علم یک نماینده چاره ساز مشکلات استان نیست. حمایت از تک تک آنها برای رسیدن به هدف وظیفه همه افرادی است که دل در گرو پیشرفت و توسعه استان دارند. نباید کاری کرد که با اتمام مدت مأموریت دوره یازدهم بار دیگر تاریخ تکرار بشود و وحدت و همراهی نمایندگان به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شود.

در حال حاضر  موقعیت نمایندگان استان در کمیسیون ها و علی نیکزاد در جایگاه نائب رئیسی فرصت مناسب برای دستیابی منطقه به نیاز ها را فراهم کرده است. از این فرصت باید نهایت بهره را برد و این شدنی است به شرطی که خناسان و چند چهره های فعال در عرصه اجازه بدهند.

در دو ماه اخیر برگزاری جلسات مجمع و مسئولین استان با وزرا و معاونین وزرا در دفتر نیکزاد در مجلس شورای اسلامی پیام های مختلفی دارد. اگر به استان علاقه مندیم باید در استمرار این حرکت ها مساعدت نماییم.

امید می رود وحدت نمایندگان و بهره بردن از ویژگی های هر یک از آنها در چهار سال آینده برای منطقه فصل جدیدی در پیشرفت و دستیابی به اهداف تعیین شده باز نماید و در تاریخ استان به عنوان یک نقطه عطف به یادگار باقی بماند. انشااله.