1

رنگ باختن جوانمردی، اخبار جعلی و رفتارهای مغرضانه

اگر در جامعه مردانگی و فتوت از گروهی روی برگرداند دست زدن آنها به اقداماتی دور از شأن مردمی مسلمان تعجب آور نیست.

اگر افرادی وجدان خود را دستکاری بکنند سفید را سیاه تلقی کردن و یا پرده کشیدن بر روی واقعیت ها امری طبیعی برای آنها خواهد بود.

اگر صداقت و یک رنگی در نزد برخی از مدعیان اصلاح جامعه رنگ ببازد حاشیه ایجاد کردن، دروغ گفتن و نسبت های ناروا دادن به اشخاص کار روزانه و همیشگی آنها می شود.

اگر درستی و راستی و یک رنگی در زیر لگد های هوس جان بسپارد و دست یافتن به منافع شخصی تنها فکر و ذکر عده ای به شمار رود ترویج ریا و تظاهر و نفاق برای آنها به آسان ترین و سهل الوصول ترین کارها تبدیل می شود.

اگر حسادت چون مرضی جانکاه فتنه ای در تار و پود برخی ها ایجاد بکند و آرامش روان آنها را به هم بزند و غم و اندوه را بر وجودشان مستولی بکند انتظار رفتار حکیمانه، عاقلانه و منصفانه از آنها آب در هاون کوبیدن خواهد بود.

ریاست طلبانی که از دست دادن موقعیت حکمرانی را برای خود فاجعه و برای نوچه ها عذابی الیم می دانند در برابر  توانایی ها، موفقیت ها و حرکت رو به جلو انسان های موفق تاب تحمل نیاورده و شایعه پراکنی و حرمت شکنی را برای خالی کردن عقده ها در دستور کار قرار می دهند.

آنهایی که به جای تجدید نظر در رفتار و کردار، برای باز گرداندن موقعیت از دست رفته به تزویر و نفاق و دوروئی روی می آورند و با دروغ و نیرنگ در صدد اغفال مردم بر می آیند این قبیل حرکات جز نگرانی دائمی، اضطراب، آشفتگی خاطر و رسوائی بیش از بیش حاصلی برای آنها در بر نخواهد داشت.

در روزهایی که نمایندگان مردم استان می خواهند با بهره بردن از فرصت به دست آمده بخشی از مشکلات منطقه را برطرف نمایند و عشق و خدمت به مردم را در عمل تعریف کنند عده ای با جولان دادن در فضای مجازی و در انتقام از دست دادن روزهای خوش و گوارایشان به تکاپو می افتند و با شایعه سازی می خواهند روند خدمت را کُند و همچنان خود را قهرمان و مصدر نشین بلا منازع معرفی نمایند.

انتشار مطالبی از قول علی نیکزاد نائب رئیس مجلس و نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در همان نگاه اول جعلی بودنش شک و تردیدی باقی نمی گذارد و بدبخت تر و کینه ورزتر و مکارتر آن کسانی هستند که به باز نشر چنین اخبار جعلی اقدام می کنند.

این گونه ر فتارها و حرکات در جامعه رنگ باخته و کوچک ترین خللی در اعتماد مردم به نمایندگان نمی تواند ایجاد نماید.

جایگاه نیکزاد به عنوان نماینده مردم شریف، ولایتمدار و حسینی و نائب رئیس مجلس دامن او را از برخی حاشیه ها و دروغ پردازی های شکست خوردگان سیاسی دور نگاه داشته و خواهد داشت.

و کلام آخر این که نیکزاد به دلیل خدمت در وزارت مسکن و شهرسازی و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) قبل از انتخابات ساکن تهران بوده و بر اساس لیست اموالی که به قوه قضائیه ارائه کرده صاحب یک باب مسکن در تهران است و برای او ودیعه مسکن تعلق نمی گیرد. والسلام