1

معاون فرماندار اردبیل: مردم از جابجایی پول نقد خودداری کنند

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار اردبیل از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا تا حد امکان از جابجایی پول نقد و اسکناس خودداری کنند.

رحیم افلاکی روز  در جلسه هماهنگی بانک‌ها افزود: مردم باید از مراجعات غیرضروری به بانک‌ها خودداری کرده و حس مسوولیت‌پذیری در قبال سلامتی خود و کارمندان بانک داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از ماسک برای کارمندان و ارباب‌رجوع در ادارات و بانک‌ها تاکید کرد و گفت: بانک‌ها باید با بکارگیری سیستم نوبت‌دهی از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند.

او اظهارداشت: در این شرایط پرخطر کرونا نمی‌توان خدمت‌رسانی را تعطیل کرد بلکه مردم باید همکاری بیشتری در رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری در مکان‌های شلوغ مانند بانک‌ها داشته باشند.

افلاکی گفت: ضدعفونی بانک‌ها به صورت مستمر انجام شود و بهتر است برای استفاده مراجعان و جهت پیشگیری از ویروس کرونا مایع ضدعفونی کننده در بانک‌ها نصب شود.

وی خواستاراطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به مردم جهت خودداری از حضور غیرضروری به تجمعات و مکان‌های شلوغ شد.

به گزارش ایرنا، در شبانه‌روز گذشته با فوت ۱۱ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا، آمار فوتی‌های این بیماری برای نخستین بار دو رقمی شده و ۷۱ نفر نیز به تعداد افراد بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان افزوده شد.