1

شایعه انصراف نماینده اردبیل از لیگ دسته یک والیبال

یکی از کانال های والیبالی از انصراف احتمالی نماینده اردبیل در لیگ دسته یک والیبال خبر داد.

امیدواریم این خبر صحت نداشته باشد. از یک ماه قبل، وعده حضور یک تیم از اردبیل در لیگ دسته یک والیبال کلید خورد و چندین جلسه تمرین انتخابی نیز در سالن شهید آسمانی و زیر نظر دو مربی غیر بومی برگزار شد.

نماینده هیئت در جلسه قرعه کشی شرکت کرد و حالا در آستانه شروع رقابت ها انتشار چنین شایعه ای می تواند ناراحتی علاقه مندان والیبال را به دنبال داشته باشد.

بر اساس برنامه اعلامی در اولین هفته تیم اردبیل میزبان تیم ایرانشید چالوس است.

در حالی که خبری از تیم اردبیل نیست و سرنوشت آن در هاله ای از ابهام قرار دارد حریف هفته اول اردبیل مشغول برگزاری دیدارهای دوستانه است به طوری که امروز تیم خوش سیما آمل را ۳ بر صفر شکست داده است.

اگر قادر به راه اندازی تیم نبودیم و اگر اسپانسرهای مطمئن در اختیار نداشتیم به چه دلیلی اعلام آمادگی کرده و در جلسه قرعه کشی حضور پیدا کردیم.

متولی این تیم کیست؟چه کسانی قرار است تیم را حمایت بکنند؟در کمتر از ۲۰ روز مانده به آغاز رقابت ها بازیکنان و کادر فنی تکلیف اش چیست؟

این‌گونه اعلام آمادگی برای حضور در یک دوره رقابت نفسگیر کمتر دیده می شود و متاسفانه آن نیز نصیب ورزش اردبیل می شود.

در دنیای حرفه ای، وقتی تیمی پا در هوا باشد و تکلیفی برای آن مشخص نشود رشد شایعات در اطراف آن به امری طبیعی تبدیل می شود و مسلما تا اعلام رسمی چگونگی وضعیت تیم، شایعات می تواند شدت بیشتری داشته باشد.

امید می رود مدیر کل ورزش و جوانان استان که آغاز کننده بحث حضور نماینده اردبیل در لیگ دسته یک والیبال است این بحث را با موفقیت به پایان برساند و در اولین اقدام ورزشی جدی پس از قبول مسئولیت توان مدیریتی و قدرت نفوذ خود را به نمایش بگذارد.