1

۶۰ نفر در حوادث جاده‌ای پارس‌آباد مغان جان باختند

فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: از اول امسال تاکنون ۶۰ نفر در سوانح و حوادث جاده‌ای در راه‌های ارتباطی این شهرستان جان خود را از دست دادند.

ابراهیم امامی در جلسه بررسی زیرساخت‌های ارتباطی پارس‌آباد اظهارداشت: چهار بانده کردن جاده پارس‌آباد – سربند و اردبیل مهم‌ترین مطالبه مردم این شهرستان است.

وی افزود: در یک ماه گذشته با پیگیری و دعوت از مدیران کل و پیگیری‌های نماینده مردم منطقه در سطح ملی و استانی تحرک خوبی در پروژه چهار بانده اتفاق افتاده و بخش عمده‌ای از فاز دوم پروژه به طول  ۱۰ کیلومتر از بزرگراه پارس‌آباد – سربند و داخل شهر اسلام‌آباد به زودی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین بر تسریع در جابجایی زیرساخت‌های آب ، برق ، گاز ، فیبر نوری و سیفون‌های کشاورزی موجود در مسیر ۱۰ کیلومتر اول و دوم تاکید کرد و از برگزاری مناقصه برای فاز اول این بزرگراه خبر داد.

امامی همچنین روکش جاده‌های اصلی و تکمیل پروژه‌های عربلو حاج عوض و پل عنبرلو و آسفالت راه‌های روستایی بالایی ۲۰ خانوار و نصب علایم ایمنی و ایمن‌سازی راه‌ها و لکه‌گیری اصولی جاده‌های روستایی این شهرستان را ضروری دانست و گفت: عمده فعالیت‌های ترانزیتی و حمل و نقل و در جاده‌های روستایی شهرستان است که نیازمند ارتقا و توجه ویژه و تخصیص اعتبارات ملی می‌باشد.