1

توزیع مرسوله پستی در استان اردبیل افزایش یافت

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در ۶ ماه نخست امسال توزیع مرسولات پستی در این استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا محمد جوادی افزود: بدنبال شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های اداره کل پست استان نیز افزایش یافته تا خللی در روند ارائه خدمات به مردم پیش نیاید.

وی اظهارداشت: در ۶ ماه اول اول پارسال در مجموع مرسوله وارده و صادره به استان یک میلیون و ۱۸۷ هزار مرسوله پستی بود که این رقم در ۶ ماه اول امسال به بیش از یک میلیون و ۴۴۵ هزار مرسوله رسیده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۸۴۴ هزار و ۷۹۸ مرسوله پستی وارده استان شد ، در حالی که در ۶ ماه اول پارسال ۶۹۰ هزار و ۷۳۳ مرسوله پستی به استان وارد و توزیع شده بود.

او گفت: امسال در این مدت ۶۰۰ هزار و ۲۱۶ مرسوله پستی از استان خارج و در سال گذشته ۴۹۷ هزار و ۸۴ مرسوله پستی از استان به نقاط مختلف ارسال شده بود.

مدیرکل پست استان اردبیل با بیان اینکه همکاران تلاشگر اداره پست در استان بطور میانگین هر روز هشت هزار و ۲۸ مرسوله پستی را در اردبیل جابجا می کنند، ادامه داد: از این تعداد هر روز چهار هزار و ۹۳ مرسوله در استان توزیع و سه هزار و ۳۳۵ مرسوله توسط مردم در باجه‌های پستی دریافت و به نقاط مختلف ارسال می‌شود.

جوادی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی جابجایی خریدهای اینترنتی در استان اردبیل گفت: در ۶ ماه اول امسال ۱۸ هزار و ۱۶۰ خرید اینترنتی توسط پست استان از فروشگاه‌ها و فروشندگان تحویل و به مقاصد مربوطه داده شد، در حالی که این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۲ هزار و ۹۴۷ بسته بود.

وی افزود: همکاران پستی در استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم و ارباب رجوع انجام می دهند.