1

افزایش اختیارات مدیران استانی مشکلات فعالان اقتصادی را حل می‌کند

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش اختیارات مدیران استانی برای تسریع در حل مشکلات فعالان اقتصادی تاکید کرد.

علی نیکزاد در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر افزود: انتظار می‌رود دولت نسبت به این مساله مهم تصمیم‌های گارگشا اتخاذ کند.

وی با اشاره به اهمیت تفویض اختیار وزرا و هیات دولت به استانداران و مدیران کل، اظهارداشت: عدم تمرکز اختیارات اقدام بسیار خوبی است که اگر توام با نظارت عالی باشد، نتایج مثبتی را به دنبال دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: هر قدر وزرا و هیات دولت اختیارات خود را به استانداران و مدیران مربوطه واگذار کنند، انجام اقدامات و تحقق برنامه‌ها تسهیل می‌شود و سبب رشد مدیرانی می‌شود که می‌خواهند در سطح کشوری فعالیت کنند.

نیکزاد گفت: امروز جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو است و همه ما مسوولان و نمایندگان وظیفه داریم برای حل مشکلات شبانه‌روزی تلاش کنیم.

وی تحقق شعار امسال را در گرو تلاش، عزم، اراده و مدیریت جهادی و استفاده صحیح و بهینه از ظرفیت‌های موجود دانست و تشریح کرد: رونق تولید، برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم با برنامه‌ریزی دقیق، صحیح و اصولی، عزم، اراده، تلاش، اقدام، عمل و روحیه جهادی مردم و مسوولان محقق می‌شود.

نیکزاد به اختصاص اعتباراتی به صورت ملی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر از جمله راه کریق – آرموداق ، کورائیم – خلفلو و راه‌های روستایی ، بخش کشاورزی، حوزه ورزش و بحث عمران روستایی اشاره کرد و افزود: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲ پروژه راه ارتباطی کریق – آرموداق و کورائیم – خلفلو از سوی وزارت راه اختصاص یافته است.