1

زمین چمن مصنوعی خلخال تکمیل می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: اعتبار موردنیاز برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل پروژه نیمه‌کاره راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی این شهر تامین شده و این پروژه تکمیل می‌شود.

ایوب طالب‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه از سال‌ها پیش به علت نبود اعتبار رها شده بود که با تخصیص ۱۵ میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل زمینه برای ادامه عملیات آن فراهم شد.

وی اظهارداشت: این پروژه شامل زمین چمن مصنوعی با ابعاد استاندارد برای انجام تمرینات و مسابقات فوتبال در سطح استانی و ملی ، پیست دو و میدانی است که در آینده نزدیک با واگذاری به پیمانکار مجری پروژه تکمیل و زمینه میزبانی مسابقات فوتبال در سطح استانی و ملی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث خوابگاه ورزشی برای زمینه‌سازی امکان میزبانی مسابقات ورزشی در این شهرستان از خواسته‌های ورزشکاران است، اظهارداشت: در صورت تامین اعتبار پروژه نیمه‌کاره رها شده خوابگاه ورزشی در مجموعه ورزشی تختی ، تکمیل می‌شود.

عملیات اجرایی احداث خوابگاه ورزشی خلخال از چند سال پیش آغاز و پس از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار تعطیل شده است.