1

پیام تبریک نادر فلاحی به پیمان مدرس

دکتر نادر فلاحی، رئیس سابق هیئت والیبال استان اردبیل در پیامی انتخاب پیمان مدرس به عنوان رئیس جدید این هیئت را تبریک گفت.

فلاحی ۶ ماه پیش بدلیل مشغله کاری در سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، از سمت ریاست هیات والیبال استعفا داده و جناب آقای محمدرضا برادران، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان سرپرست هیات انتخاب گردیده بود.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب به نوبه خود انتخاب شایسته و بجای پیمان مدرس، مدیر جوان، صادق و تلاشگر خانواده والیبال بعنوان رئیس جدید هیئت والیبال استان اردبیل را تبریک و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

جا دارد به مصداق حدیث شریفه من لم یشکر مخلوق لم یشکر الخالق

از تمامی اعضای محترم خانواده والیبال استان اردبیل اعم از پیشکسوتان، داوران، مربیان، بازیکنان، روسای شهرستانها و اعضای هیئت که در مدت ۷ سال گذشته علیرغم تمام مسائل و مشکلات، با قدرت و جدیت تمام همدل و همگام بوده و باعث گردیدند که اتفاقات بزرگی در تاریخ ورزش و والیبال استان اردبیل رقم بخورد نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

میزبانی شایسته و قابل تقدیر از سه دوره مسابقات بین المللی و در بالاترین کلاس جهانی، همانند لیگ جهانی والیبال، تجهیز دو سالن بین المللی به بالاترین استاندارد های روز دنیا و تبدیل شدن اردبیل بعنوان یکی از گزینه های ثابت میزبانی از رویداد های بین المللی در جهان، جز در سایه تلاش و همدلی تمامی مدیران و مسئولان استان، اعم از حضرت آیت الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان، مهندس بهنامجو استاندار محترم اردبیل، آقایان بهتاج و آقاخانی مدیران کل سابق ورزش و جوانان استان و همچنین آقایان برادران و پیران و سایر تلاشگران در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل میسر نمیشد و اینجانب به نوبه خود مراتب قدردانی خویش را از تمام این بزرگواران اعلام میدارم.

همچنین جا دارد از حمایت و همراهی ویژه جناب آقای دکتر داورزنی رئیس محترم فدراسیون والیبال و دکتر ضیائی رئیس سابق فدراسیون و کلیه کارکنان تلاشگر آن مجموعه نیز بصورت ویژه تقدیر و تشکر نمایم، از این جهت که در آن زمان استان اردبیل هیچگونه تجربه میزبانی و تیمداری نداشت و حتی فاقد کوچکترین امکانات برای برگزاری مسابقات بود ولیکن این بزرگان با اعتماد به هیات استان و راهنمایی و پشتیبانی خود موجب توسعه زیرساخت و میزبانی های شایسته از مسابقات بین المللی در استان را فراهم آوردند.

در پایان از حمایت های اصحاب رسانه، آقای نادر پرستار پیشکسوت خبرنگاران، مدیریت و پرسنل محترم صدا و سیما و سایر ورزشی نویسان محترم و هواداران پرشور والیبال استان و تمامی عزیزانی که در کنار ما بوده اند تا کوچکترین قدمی برای توسعه و پیشرفت والیبال استان برداریم اما ذکر نام آنان در این