1

والیبال استان در مسیر ساماندهی،وظیفه سنگین پیمان مدرس

پیمان مدرس با کسب 15 رأی از مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اردبیل به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مدرس مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است. والیبال در بین رشته های ورزشی در استان اردبیل از یک موقعیت خاص برخوردار می باشد. پس از سه میزبانی موفق آسیایی و جهانی، والیبال در منطقه به خانه ها نفوذ کرد و مورد استقبال خانواده ها و نوجوانان قرار گرفت.

شواهد نشان می دهد که متأسفانه به موقع از فرصت به دست آمده از تأثیر میزبانی رقابت ها برای تثبیت موقعیت والیبال در استان به خوبی بهره برداری نشد.

به هر دلیل و علتی مدت ها بر کار والیبال و انجام به موقع و بهینه آن وقفه افتاد و چوب برخی از ندانم کاری ها بر توقف حرکت رو به جلو آن تأثیر گذاشت.

والیبال اردبیل در مواجهه با مشکلات بیشتر از درون ضربه خورده است و این امر یکی از نقاط ضعف مهم و بارز والیبال و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رشته ورزشی است.

علیرغم این که والیبال اردبیل از مهره های خوب، پیشکسوتان علاقه مند، استعداد های بالقوه و نیروهای کارآمد بهره مند است در عمل به دلیل نبود وحدت و هم صدایی به خوبی از سرمایه های موجود نتوانسته است استفاده بکند.

با انتخاب پیمان مدرس به عنوان رئیس هیئت والیبال استان امیدواری ها برای قرار گرفتن این رشته روی ریل پیشرفت بیشتر می شود چرا که مدرس منتخبی از خانواده والیبال استان می باشد.

این امر می تواند یکی از ویژگی های قابل توجه هیئت والیبال استان اردبیل باشد که مجمع، مدیریت رشته را به یکی از جمع والیبالی ها و از چهره های فعال در این رشته می سپارد.

مدرس راه پرفراز و نشیبی پیش رروی خواهد داشت. یکی از نقاط قوت رئیس هیئت والیبال استان جوان بودن اوست. جوان گرایی در هر سازمان و نهادی ضرورتی انکارناپذیر است. جوانی مدرس در این راه می تواند به کمک وی بشتابد و او را در جهت برنامه ریزی و پیش بینی تهدیدها و فرصت ها یاری نماید.

اگر جوانی مدرس در کنار تجربه پیشکسوتان و استخوان خردکرده های والیبال قرار گیرد ایجاد تحول در روند والیبال استان دور از دسترس نمی تواند باشد. مدرس باید بر این مسئله آگاه باشد که تصمیم گیری های عجولانه و بدون تفکر و مشورت با بزرگان پشیمانی به بار می آورد.

مدرس با همکاری همه کسانی که دلسوز والیبال هستند و جز سربلندی و سرافرازی آن آرزویی ندارند برنامه ریزی های خود را بر مبنای واقعیت های موجود والیبال قرار بدهد. وی هر چند که جوان است ولی به دلیل حضور سال ها در صحنه این رشته ورزشی به خوبی با زوایا و پستی و بلندی والیبال آشنا می باشد و این امر می تواند مدرس و همکاران وی را در هیأت والیبال استان در تصمیم گیری ها یاری نماید.

و در نهایت مدرس لازم است ضمن استقبال از همکاری همه اعضای خانواده والیبال از فرصت طلبان دوری بکند چرا که همواره افرادی وجود دارند که با ظاهر سازی و خوش خدمتی سعی در فریب مسئولان دارند.این افراد نه خیر خواه هستند و نه امانت دار.مقابله با افراد چاپلوس و پرمدعا می تواند یکی از وظایف مهم مدرس در مسئولیت جدیدش باشد.

برای پیمان مدرس به عنوان یکی از جوانترین رؤسای هیئت های ورزشی استان موفقیت ارزو می نماییم.