1

بخت ورزشگاه علی دایی باز می شود

در خبرها آمده است که استاندار اردبیل به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی از ورزشگاه علی دایی بازدید کرد و برای پایان دادن به مصایب و گرفتاری های این ورزشگاه به عنوان یکی از سرمایه های ورزش اردبیل قول مساعد داد.

در سال های گذشته و بخصوص در هشت سال اخیر این ورزشگاه به طور کامل مورد بی مهری دولت و مسئولین استان قرار داشت. دلیل این ادعا وضعیت نابسامان و تأسف بار آن است.از شروع به کار دولت تدبیر و امید تا کنون ورزشگاه علی دایی جزء پروژه های نفرین شده در پیشگاه مسئولان قدرقدرت بوده و الان خوشحالیم که وضعیت آن مورد توجه قرار گرفته است. به گواه آرشیو نوشته ها، در چندین نوبت از مسئولین استان و بخصوص استاندارهای وقت برای توجه به ورزشگاه استمداد طلبیده بودیم و شکر خدا که  بهنامجو استاندار اردبیل این بار قدم رنجه فرموده و با حضور در ورزشگاه وضعیت آن و چگونگی از بین رفتن یک سرمایه ملی را از نزدیک دیده است، شاید این بازدید تأثیر مثبت داشته و گرهی از گره های آن را بگشاید.

اگر آدم منصفی باشیم باید بگوییم که اقدام و پیگیری علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین حرکت جدید در ارتباط با ورزشگاه را موجب شده است. این نماینده با یکی دو جلسه که در محل مجلس و با حضور مسئولین وزارتخانه و استانداری و تنظیم صورتجلسه ای مبنی بر مشکلات آن تنظیم دیگر راهی برای ادامه بی توجهی ها باقی نماند.

متآسفانه رویه بسیار ناپسندی این روزها در جامعه و بخصوص در بین مسئولین ما رواج پیدا کرده و آن مصادره کردن حاصل زحمات و تلاش دیگران و الگو برداری از اقدامات آنها می باشد. دامن زدن به این کار بیشتر از سوی اطرافیان مسئولین صورت می پذیرد و این در دراز مدت می تواند موجبات گلایه و دلخوری مسئولین از همدیگر را به دنبال داشته باشد.