1

دادگستری اردبیل امور کارخانه سبلان پارچه  را رصد می‌کند

رییس کل دادگستری استان اردبیل از نظارت جدی دستگاه قضایی استان بر امور و عملکرد کارخانه سبلان پارچه اردبیل خبرداد.

ناصر عتباتی روز شنبه اظهارداشت: پیرو سفر رییس قوه قضاییه به استان و پیگیری مصوبات از سوی دادگستری استان، اقدامات شاخصی در استان صورت گرفته که از جمله مهم‌ترین آنها بحث مسائل مربوط به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و کارخانه سبلان پارچه اردبیل است.

وی افزود: با توجه به اهمیت بسیار مهم این کارخانه در استان و منطقه، پیگیری موضوعات کارخانه از سوی رییس قوه قضاییه به رییس کل دادگستری استان محول شده و در این راستا جلسات متعددی با رییس و مسوولان دیوان عالی کشور، مسوولان اداره کل تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه و نیز مسوولان بانک تجارت کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پس از اعمال ماده ۴۷۷ این شرکت از سوی ریاست قوه قضاییه موضوع ورشکستگی شرکت منتفی شده است، گفت: از طرفی بانک متولی نیز مساعدت‌های خوبی برای راه‌اندازی و احیای این کارخانه انجام داده است.

او اظهارامیدواری کرد با رفع مسائل و مشکلات این شرکت بزودی شاهد رونق اشتغال و رفع بیکاری در استان باشیم.

وی همچنین با اشاره به تعهدات مدیر و مالک کارخانه نسبت به رونق بخشیدن به اشتغال با جذب نیرو در شرکت افزود: دستگاه قضایی همچنان که به موضوع شرکت کشت صنعت مغان نظارت مستقیم دارد، نظارت‌های مستمری نیز بر نحوه اقدام و عملکرد این کارخانه داشته و موضوعات و مسائل آن را به طور جدی رصد می‌کند.