1

نهم دی عیدالاکبر انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نهم دی ماه جزو یوم الله های انقلاب اسلامی بوده و این روز عید اکبر انقلاب اسلامی تلقی می شود، زیرا در این روز پرشور ترین و با اخلاص ترین ملت دنیا با تمام وجود در برابر فتنه گران داخلی و خارجی ایستادند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

حجت الاسلام میثم فیاضی در برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام ایام الله‌های زیادی از جمله غدیر، قربان و عاشورا وجود دارد که با تشعشع نور پرودگار عالم در این روزها مردم بصیرت و آگاهی پیدا کرده‌اند.

وی افزود: روزهایی در انقلاب اسلامی با نور الهی رقم خورده، چنانچه روز ۲۲ بهمن یوم الله است چرا که ملت ایران فرعون زمان را بر زمین زد و برای خود ابدیت ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ایام الله‌ها سیلی محکمی خورده‌اند.

فیاضی با اشاره به حماسه نهم دی ماه بیان کرد: نهم دی ماه جزو یوم الله‌های انقلاب اسلامی بوده و این روز عید الاکبر انقلاب اسلامی است چرا که پرشورترین و با اخلاص‌ترین ملت دنیا با تمام وجود در برابر فتنه گران داخلی و خارجی ایستادند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

وی اذعان کرد: دشمن با تمام توان در صدد ضربه زدن به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود ولی ایستادگی، بصیرت، دشمن شناسی و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نهم دی تیر خلاصی بود بر پیکر فتنه گران داخلی و خارجی که فتنه‌ها و توطئه‌های مختلفی را بر علیه انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده بودند.

فیاضی بیان کرد: در نهم دی ماه بسیاری از آیات قرآن کریم در جامعه به شکل عملی نمایان شد و این روز تجلی تولی و تبری در دنیا بود.

وی گفت: مبارزه با استکبار بزرگترین ماموریت مکتب ولایت است و این مبارزه در طول تاریخ اسلام بارها دیده شده است.