1

۹ دی تجلی پیوند امت با ولایت

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: نهم دی ماه تجلی پیوند امت با ولایت است که ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ، دشمنان نظام اسلامی را رسوا کردند‌.

مهدی اصلانی زاویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: ملت ایران در یک آزمون بزرگ و تاریخی، با خلق حماسه سترگ ۹دی سال ۸۸ نشان دادند که به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی پایبند هستند و پیوند عمیق بین امت و ولایت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی تجلی پیوند امت با ولایت است، افزود: مردم بزرگ ایران در این روز ولایتمداری، هوشیاری و استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند و دشمنان قسم خورده نظام  را رسوا کردند.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: بصیرت انقلابی ملت ایران در ۹ دی ماندگارترین و تاثیرگذارترین حماسه و حرکت انقلابی را خلق کرد که با پیروی از حسین زمان خود، طومار فتنه‌گران را در هم پیچید.

اصلانی شصریح کرد: ایادی استکباری و سران فتنه‌گر، بار دیگر سیلی سخت از یک ملت بیدار خوردند و فهمیدند مردم ایران، آگاه، بصیر و ولایت‌مدار هستند و در دفاع از ارزش‌ها حاضر هستند و مصداق بارز آن تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید برای تعالی اسلام و انقلاب است.

وی تأکید کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، حماسه ۹ دی ماندگار شد؛ لذا نباید این حماسه فراموش گردد، بلکه باید زوایای آن برای نسل جدید و به‌ویژه جوانان، تبیین و روشنگری شود.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: ولایت‌مداری در مکتب حاج قاسم سلیمانی موج می‌زند و ایشان نمونه بارز پرورش یافته در مکتب ولایت و پیرو محض آن بود.