1

کلید موفقیت وزنه برداری استان؛ همدلی و همراهی

دکتر سعید علی حسینی با رأی مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان اردبیل برای چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

با برگزاری مجمع و سپردن مسئولیت یکی از رشته های اولویت دار به قهرمانی شناخته شده و امتحان پس داده امیدها برای تحرک بیشتر در وزنه برداری منطقه را زیاد کرد.

سعید علی حسینی از جنس ورزش و از کارشناسان زبده و قابل اعتماد وزنه برداری است. او نیروئی کارآمد، استخوان خردکرده وزنه برداری و آشنا به فضای این رشته در استان و کشور و دنیا می باشد.

امیدواریم که علی حسینی با برنامه ریزی مناسب و استفاده از همه نیروها و اعضای خانواده وزنه برداری، آینده‌ای روشن برای آن ترسیم بکند.

هیئت وزنه برداری باید خانه تمامی وابستگان به این رشته باشد. همه افراد بدون توجه به موضعگیری ها در جریان انتخابات دور هم جمع بشوند و با ایجاد جو وحدت و همدلی برای وزنه برداری استان حرکتی جدید و ساختاری نو تعریف نمایند.

ایام منتهی به انتخابات رایزنی ها، مصاحبه ها و رفتارهای مخصوص به خود را دارد. با مشخص شدن نتیجه فکر کردن به موارد مطرح شده در آن ایام جز ضربه زدن به ورزش حاصل دیگری نمی تواند داشته باشد.

وزنه برداری استان در سال های اخیر انتظارات دوستداران و علاقه‌مندان را برآورده نکرده است. از افتخار آفرینی سال های نه چندان دور خبری نیست. این واقعیتی است که نباید بیان آن موجبات دلخوری برخی ها را موجب شود.

ورزشی ها انتظار دارند که وزنه برداری اردبیل در تیم های ملی یارانی با توان بالا رفتن از سکوهای قهرمانی را داشته باشد. این امر دور از دسترس جوانان با استعداد و دلاور منطقه نبوده و نیست فقط باید اصولی رفتار کرد و زمینه را برای فعالیت و تلاش همه علاقه‌مندان فراهم نمود.

وزنه برداری استان به همه فرزندان لایق خود از مرحوم رئیسی تا حاج حسین رضازاده، سجاد انوشیروانی، سعید محمدزاده و سعید علی حسینی افتخار می کند. جای خالی وزنه برداران اردبیلی در تیم های ملی کاملا احساس می شود و این بحث مسئولیت علی حسینی به عنوان رئیس هیئت را دوچندان می کند.

مسلما پرورش و معرفی قهرمان کار یک روز و یک ماه نیست. این کار نیاز به زمان دارد ولی عملکرد و حاصل برنامه ریزی ها در مقاطع مختلف قابل رویت و بررسی است و در هر مقطعی می توان به راحتی در مورد آینده فعالیت های هیئت اظهار نظر نمود.

ضمن تبریک به دکتر سعید علی حسینی برای کسب رأی اعتماد مجمع، برای این جوان محجوب و محبوب و تحصیلکرده در سنگر خدمت به وزنه برداری آرزوی موفقیت می کنیم. امیدواریم وی در انتخاب همکاران با دقت و وسواس بیشتری عمل بکند و از تجربه سرمایه های بزرگی چون پیشکسوتان وزنه برداری نهایت بهره را ببرد. انشااله.