1

شورای شهر و ورزش اردبیل

بررسی چگونگی حمایت شوراهای اسلامی شهر از اولین روزهای تشکیل تاکنون از ورزش راضی کننده و برابر با انتظار جامعه ورزشی نبوده است.

همواره در آستانه انتخابات، کاندیداها خود را طرفدار دوآتشه ورزش تلقی کرده و با حضور در جمع ورزشی ها برای جلب اعتماد ورزشکاران و افزودن رای آن ها به سبد خود تلاش می کنند. متاسفانه بعد از تکیه زدن به صندلی شورا، ورزش و ورزشی ها در ردیف اولین فراموش شده ها قرار گرفته و حتی در سطحی پایین تر از دیگر اقشار مورد توجه قرار می گیرند.

عدم همراهی شورا نشینان با ورزش و ورزشی ها در سال های اخیرضربات سنگین و سهمگینی به ورزش وارد کرده است که جبران آن ها و رسیدن به نقطه ای که بوده ایم مستلزم صرف هزینه های زیاد و وقت بیشتر است.

البته در میان اعضای شورا چه در دوره حاضر و چه در دوره های قبل، نفرات حامی ورزش بوده اند ولی چون در  اقلیت بوده اند چندان به حال ورزش تاثیر گذار نشده اند.

این بارجامعه ورزش با در نظر گرفتن تجربه به دست آمده از دوره های قبل ، باید سنجیده و با دقت بیشتر عمل کرده و به هیچ عنوان در دام شگردهای تبلیغاتی و چرب زبانی ها گرفتار نشوند.

برای اینکه خواسته های ورزشکاران و ورزشدوستان توسط شورا عملی گردد و اعضای شورا به این قبیل خواست ها احترام بگذارند چاره ای جز انتخاب افراد ورزشی شناسنامه دار و آشنا به رمز و رموز ورزش نیست.

مسلما حمایت همه جانبه و گسترده جامعه ورزش از کاندیداهای ورزشی و چهره های مطرح و دوست داشتنی ورزش می تواند تاثیر بسیار مثبت و قابل توجه در آینده ورزش و جوانان ورزشکار این منطقه داشته باشد.

معرفی نامزدهای ورزشی توسط رسانه های ورزشی و همه عاشقان و علاقه مندان ورزش ضروری است. تکرار اشتباهات دوره های گذشته از جامعه ورزش پذیرفته نخواهد شد.

با گذشت زمان و فروکش کردن تب کاذب ایام ثبت نام، برای حمایت از چهره های ورزشی و افتخار آفرینان کارنامه دار و معرفی کامل آن ها به جامعه، ورزشی ها فرصت کافی خواهند داشت تا وظیفه خود را در این راستا به نحو احسن انجام دهند.