1

خبر‌های یک خطی؛ گفته باشم که … .

*عزیزی خادم: اهمال کاری مدیریت گذشته حق میزبانی را تضییع کرد.

*عزیزی خادم نیامده تمام فوت و فن کار‌ها را یاد گرفته و یا به تعلیم داده‌اند این مرد اگر به گفته خودش ایمان دارد و این حرف‌‌ها را برای کاهش حاشیه‌‌ها و فشار‌ها بر زبان نمی‌آورد پس چرا سردمدار مدیریت گذشته را همچنان بر سر کار نگاه داشتهو ابلاغ داده است؟ خلاصه در این شب عیدی مانده‌ایم که دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.

صدای مردم

جواد زنجانی: آمده‌ام تا در کنار مردم و صدای آن‌‌ها باشم.

*جناب زنجانی یعنی تا حال صدای مردم نبوده است؟ او که بودن در پست‌‌های مختلف را تجربه کرده و حاضر به دل کندن از آن‌‌ها نیست پس تا حال در مسئولیت‌‌های خود صدای چه کسانی بوده است؟ این شعار را هر کسی و هر کدام از مشاوران‌اش که برایش نسخه پیچیده‌اند سخت در اشتباه کرده‌اند.

البته دوستان وی از سطح علمی بالایی برخوردار هستند و ممکن است برداشت بی‌سوادی چون من غلط باشد ولی حالا اگر مردم نخواهند که برخی‌‌ها صدای آن‌‌ها بشوند باید چه کسانی را ببینند؟

سامان نوتاش

*نوتاش جوان‌ترین عضو سازمان نظام‌مهندسی برای انتخابات شورا ثبت نام کرد.

*این جناب نوتاش اگر کمی بجنبد و حواسش را جمع بکند حتما جزء پنج نفر اول انتخاب نهایی مردم برای شورای شهر اردبیل خواهد بود. هم اسم بودن وی با مسئول فوتبال استان برایش سرمایه‌ای بزرگ و اندوخته‌ای قابل توجه برای سبد رأی‌اش به شمار می‌رود. کافی است مقداری زرنگی در وجودش باشد. حتمی و صد در صد انتخاب شده است. برنامه‌ریزی او طوری باید باشد که بتواند از موقعیت و محبوبیت هم نامش به نحو احسن استفاده نماید. من خودم به حرمت اسم‌اش حتما به او رأی خواهم داد.

فوتبال شرمنده

*دو نماینده فوتبال استان در مرحله اول لیگ سه به رقاببت‌‌های استانی سقوط کردند.

*مگر قرار بود صعود بکنند؟ از همان روز اول سرنوشت دو تیم جام جم بیله سوار و ذوب آهن اردبیل مشخص بود. عزیز من موفقیت در فوتبال به پارامتر‌های مختلف نیازمند است. بپذیریم که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود، این همه از پیشرفت فوتبال ما آمار می‌دهند و کمیته‌‌ها سخن می‌گویند این آمار‌ها چرا هیچ تأثیری در روند نتیجه‌گیری فوتبال ما ندارد؟

خلاصه‌اش کشک خالته به خوری پاته، نخوری پاتهاعتراض ممنوع، تحلیل قدغن، هم باید واقعیت شکست‌‌های پی در پی فوتبال را قبول بکنید و هم سربلندی و قهرمان شدن آن در بین هیئت‌‌های استانی را بپذیری و در استانه سال نو هم زیادی حرف نزنیم

تجلیل از هیئت‌‌ها و تیری که به سنگ خورد

*جلسه آخر سال مدیرکل ورزش و جوانان با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌‌های ورزشی برگزار شد.

*ما که نبودیم ولی از حاضرین شنیدیم و تمثال‌‌ها را دیدیم که از جمع ررسای هیئت‌‌ها دو نفر یعنی حاج ودود اسحق‌زاده و هادی صباغی پشت تریبون قرار گرفته و با سخنان خود جمع حاضر را به فیض رسانده‌اند. ملاک انتخاب آن‌‌ها هم حتما اول و دوم شدن هیئت‌‌های تحت مدیریت‌شان در استان بوده است. تا اینجا هیچ ایرادی به کار وارد نیست اما باید گفت که این بارشگرد همیشگی برخی از روسای هیئت‌‌ها کارساز نشد و به قولی تیرشان به سنگ خورد.

برخی‌‌ها که خیلی علاقه‌مند به دیده شدن و ارائه آ؛ مار‌های دهان پر کن هستند در چنین محافلی یادداشتی به مدیر می‌دهند و تقاضای دو یا سه دقیقه صحبت می‌کنند. روایت می‌کنند که امسال نیز این کار را انجام دادند ولی کارساز نشد و مدیر در دام این شگرد گرفتار نگردید. می‌گویند حالا به دلیل بی‌نصیب شدن از فرصت سخت عصبانی و از مدیر گلایه منهستند. امیدواریم این حرکت خللی در روابط صمیمی، گرم و مثال زدنی آنا ایجاد نکند.

با برنامه و منظم‌تر

*سال 1400 را با برنامه‌تر و منظم‌تر شروع خواهیم کرد.

* این گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان است. البته آقای مدیر باید این نکته را به رؤسای هیئت‌‌های استانی هم داشته باشند. همین نظم را اگر در کارهایشان مورد توجه قرار بدهند حتما خیلی از مشکلات حل خواهد شد. نظم یعنی اینکه نتیجه رسیدگی به تخلف انجام یافته در یک مسابقه ورزشی بیش از شش ماه طول نکشد، همین.

مسابقات کشوری فوتبال

* مسئول کمیته نظارت هیئت فوتبال استان اردبیل از برگزاری بیش از 27 مسابقه فوتبال کشوری در استان اردبیل خبر داد.

*چه خوب بود که این مسئول محترم کمیته نظارت که چنین مشتاقانه تعداد مسابقات را می‌شمارد ئ بر برگزاری هرچه بهتر و به تعبیر دیگری استاندارد تأکید می‌کند نظری هم به نتایج به دست آمده، موفقیت‌‌ها و افتخارآفرینی‌‌ها می‌انداختند. فوتبال و یا هر رشته ورزشی دیگر با نتایجش قضاوت می‌شوند. 27 که چه عرض کنم، 270 مسابقه برگزار بشود و خوشحالی و موفقیت به دنبال نداشته باشد چه دردی از درد‌های فوتبال اردبیل را درمان خواهند کرد؟

دوداور بانوی اردبیل در مسابقات

*هیئت فوتبال استان از فعالیت دو داور بانوی اردبیل در مسابقات کشوری خبر داده است.

* به خدا جای دوری نمی‌رود که اگر این دو داور زحمتکش را با اسم و محل تولد و مدت سکونت در استان اردبیل معرفی بکنند