1

خبر‌های یک خطی؛ گفته باشم که … .

نوتاش: مگر یک عضو شورا چقدر درآمد دارد که به خاطرش باید میلیونی هزینه داد؟

ا*ین جوان گویا سرش بوی قورمه سبزی می دهد. نمی داند که وارد شدن به حوزه درآمدی برخی ها می تواند برای او عواقب ناخوشایندی داشته باشد؟

نوتاش:کاندیدا شدن در این انتخابات هر چی هم نداشت یه دستاورد مهم داشت برای من و اونم این که فهمیدم با هر کی سلام علیک می کنی پول می خواهد.

*این جوان ترین کاندیدای شورای شهر دوستان اش را بشناسد. مانعی ندارد ولی بهتر است زودتر تکلیف خودش را با هl نامش روشن بکند. از اینکه پول کمتر خرج بکند برایش مشکلی ایجاد نمی کند ولی وابستگی اش به برخی ها که فامیل مشترک دارد چرا…..

میر محمد سید هاشمی: مدیریت نوین شهری نیازمند تغییرات بنیادین در سیستم های مدیریت شهری اردبیل است.

*آقای دکتر شما که سال ها در سطح استان در رأس کار بوده اید چرا جامعه را از نظرات خود در مورد تغییرات بنیادین در سیستم های مدیریت شهری بی بهره کرده اید. شرط اعلام این مسائل فقط در راهیابی به شورای شهر است؟ عجب منطق قابل قبولی.

غلامرضا عیوض زاده:حقوق خوانده ام تا از حقوق مردم دفاع کنم.

*شعارهای تکراری دل آزار شده است. حقوق مردم فقط در شورای شهر است و یا شما علاقه مند به دفاع در شورای شهر هستید؟ این است که می گویند به حق چیزهای ندیده و نشنیده!

حسین افسانه: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سالانه بیش از 10 میلیارد تومان دریافت می می کند اما به تناسب این دریافتی ها خروجی مشخصی نداشته و فعالیت های آن رضایت بخش نیست.

*الهی که قربان این بازیکن قدیمی تیم شاهین اردبیل بروم، این حرف را که نباید الآن و در پایان دوره شورا بزنید. در چهار سال گذشته چرا فریاد نزدید و سؤال نکردید؟ حالا خوبه این همه اعتبار داشتند و چند تیم پایه فوتبال در دریایی از مشکلات دست و پنجه نرم می کردند. جل الخالق.

عظیم دشتی: مردم از کاندیداهایی حمایت خواهند کرد که در فضای مجازی از آنها تعریف و تمجید نمی شود.

*راست می گوید، تعریف و تمجید بیشتر مساوی است با هزینه بیشتر. کاندیداهایی که از حالا خود دست به جیب می برند سفارش این عزیز را پشت گوش نیندازند. تعریب بیشتر همیشه نمی تواند نتیجه مثبت داشته باشد مطمئن باشید.

مهدی نوری:توجه مدیران ملی و منطقه ای به توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و توجه به رشته های مختلف می باشد که در این میان نقش مدیران و تصمیم سازان شهری برای استقرار و جانمایی این اقدام مهمف از جایگاه بالایی برخوردار است.

*قهرمان کشتی است و نظرش را بیان کرده، از کنارش به ارامی رد بشویم می تواند به نفع مان باشد.

حمد باقر سپهری: شورای شهر اردبیل بلید محفلی باشد تا مسئله شهر را از منظر علوم انسانی در چارچوب فرهنگی و اجتماعی خوانش و مدیریت کند.

*یعنی شما با اظهارات و گفته های نماینده مجلسی که در تلویزیون فرمود فقط باید متخصصین عمران و سازه به شورا بیایند، مخالف هستید؟ فکر نمی کنم! امیدوارم که تا آخر از این عقیده دفاع بکنید.

محمد عقابی: مطالبه یک برنامه علمی و کاربردی از هر نامزدی در هر سطحی، کمترین حق یک شهروند است.

*شما حتما در دوره قبل برای رأی دادن به نامزدهای شورا پای صندوق های ردی حاضر بوده اید بالاغیرتا بگویید که از حقی که مدافعش شمایید شما در چه حدی مطالبه کرده اید؟ بابا بلدیم فقط خوب شعار بدهیم.

علی امیرپور: در معرفی اشت کفته اند با رزومه درخشان از جمله کترآفرین نمونه استانی و برگزیده کشوری

*برادر شما اگر توانا هستید در همان درمانگاه شوک با خدمت جانانه به مردم شوک وارذد کنید . خدمت در ان موقعیت اثرگذارتر از شوراست. پس خودت را زیاد درگیر این قبیل مسائل نکن.

خردمندحور: اردبیل باید به قطب گردشگری تبدیل بشود.

والا چی بگم از زمان استان شدن اردبیل از شعار تبدیل آن به قطب گردشگری خیلی ها بهره برداری کردند. اگر خواهر ما می خواهد در انتخابات موفق بشود باید این شعار تکراریز و غیر عملی را منار بگذارد و. با حرف جدید و قابل قبول به صحنه قدم بگذارد.

قلیزاده: ما حامی مردم و در کنار شما هستیم، شما چطور؟

شما حامی مردم باشید، کافیه. راستی تا حالا این حمایت شما تاکنون چه گلی بر سر مردم زده است؟

کانال کاظم صدشکر: از اینکه در کنار ما هستید بینهایت سپاسگزاریم.

*کی گفته که ما در کنار شمائیم . توهم نزنی و اینگونه فکر نکنی که اگر خدای ناکرده نتیجه انتخابات خلاف آن را به اثبات برساند یه وقتی سکته نکنید و از حال نروید

خبر: ریزش ساختمان دو سال ساز در شهرک نادری اردبیل و امکان ریزش کامل آن

این ساختمان بد زمانی را برای ریزش انتخاب کرده است.  در آستانه انتخابات شورا و شعار لزوم ورود متخصصین فنی به شورا این ریزش می تواند کار دست این جماعت بدهد.

حالا اگر خوب بررسی بشود ناظر فنی این بنا ممکن است از مدعیان اصلی تصاحب یکی از صندلی های شورا باشد!!