1

انتخابات شورا و توسعه شهر

در هر انتخابات از شورا تا مجلس شورای اسلامی، توسعه استان و شهر اردبیل یکی از شعار‌های همیشگی داوطلبان می‌باشد.

نامزد‌ها می‌آیند شعار می‌دهند، از توسعه حرف می‌زنند، سبد رأی خود را پر کرده و در پایان دوره نمایندگی، آمار دقیقی از نقشِ‌شان در توسعه منطقه ارائه نکرده و مصداق‌‌های روشن و مشخص ذکر نمی‌کنند.

تأسف آنجا بیشتر می‌شود که وقتی آنها دوباره کاندیدا می‌شوند باز حول محور توسعه سینه‌زده، رجزخوانی کرده و در جذب اعتماد مردم تلاش می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایل عقب ماندگی اردبیل، عدم توجه به نیروی انسانی و توسعه انسانی است. انسان بزرگ‌ترین ثروت ملی است و متأسفانه در منطقه ما به جای ارزش نهادن و قدردان سرمایه‌‌های عظیم انسانی شدن با توسل به روش‌‌ها و طرق مختلف در هدر رفتن استعداد‌ها تلاش شده و می‌شود.

همین انتخابات شورا را ببینید و از جمع کاندیدا‌ها به شمارید آنهایی را که سال‌‌ها به هر دلیل و علتی بر مصدر قدرت در منطقه تکیه‌زده و استعداد‌های ناب، جوانان لایق و آینده سازان را طناب پیچ اتهام کرده و با انگ و ناسزا تخریبِ‌شان نموده‌اند. آنها همچنان بر ماندن در قدرت اصرار ورزیده و می‌خواهند عده‌ای جوان لایق و خوشنام را قربانی کینه توزی و قدرت طلبی و منفعت اندوزی خود بکنند.

جوان‌‌های مؤمن، انقلابی، پاک دست و عاشق ولایت سرمایه‌‌های بزرگی هستند که باید حفظ بشوند اما آنهایی که از برای ماندن در قدرت بدجوری حریص هستند، فضا را تنگ کرده و مجال اثرگذاری برای آنها را نمی‌دهند و خود را محق‌تر از همه برای تکیه زدن به صندلی شورا به حساب می‌آورند.

جوان‌‌های حزب الهی و عاشق نظام و انقلاب برای منطقه سرمایه محسوب می‌شوند اجازه بدهید بیایند تا با عشق به ملت و نظام و انقلاب در تبدیل سرمایه‌‌های ملی به ثروت بکوشند.

مسلما جوان‌‌های عاشق بهتر می‌توانند صدای مردم را بشنوند. آنهایی که تازگی‌‌ها به فکر مردم افتاده‌اند بزرگ‌ترین خدمتی که می‌توانند انجام بدهند کمک به جوانان در راه محقق کردن اهداف نظام و انقلاب می‌باشد.