1

سنگ تمام مردم حسینی و ولایتمدار استان اردبیل

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به پایان رسید. بدون شک بزرگ ترین پیروز این انتخابات، مردم قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی بود. مردمی که بار دیگر با حضور در صحنه، قدرت و نجابت خود را به نمایش گذاشتند و مصداق مردم سالاری واقعی را به جهانیان در عمل نشان دادند.

مردم ایران در 28 خرداد، چنان حماسه ای خلق کردند که امروز حتی دشمن قادر نیست از نمایشی بودن انتخابات صحبت بکند و باید زانوی غم در بغل بگیرد و در مقابل اراده، وفاداری، غیرت، همت و قدرت ملتی صبور، مقاوم و عاشق سر تعظیم فرود آورد.

و اما مردم مسلمان و حسینی اردبیل نیز نشان دادند که گوش به فرمان امام و مقتدای خود بوده و برای انجام یک فریضه الهی و دینی با افتخار در پای صندوق های رأی حاضر شده و به فردی اصلح رأی دادند و نقطه عطفی در تاریخ انتخابات در سطح منطقه به جای گذاشتند.

مردمی که دل در گرو اهل بیت(ع) و ولایت داشته باشند، مردمی که به شعارهای رنگارنگ و فریبنده ارزشی قائل نشوند و مردمی که از بصیرت سیاسی بهره مند باشند، قادر هستند که خلق شگفتی نمایند و ارادت و سرسپردگی خود به مکتب الهی و مولا حسین بن علی(ع) را به مردم دنیا نشان بدهند.

در استان اردبیل عوامل مختلف دست به دست هم دادند تا صفحات زرین دیگری به کتاب قطور تاریخ این منطقه اضافه نمایند.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اجماع همه نیروهای انقلابی زیر یک پرچم و بهره بردن از راهنمایی ها و ارشادات آیت اله سید حسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دلیلی بر حرکت منسجم، رو به جلو و اجرای برنامه های مورد نظر بود.

وچود دکتر علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد دکتر رئیسی مایه دلگرمی همه فعالان عرصه انتخابات در استان بود. مردی که زندگی اش را وقف خدمت به نظام و انقلاب نموده و از هیچ کوششی برای سربلندی منطقه کوتاهی نمی کند.

از نقش دکتر سید حامد عاملی رئیس ستاد دکتر رئیسی در استان اردبیل در ایجاد وحدت  هماهنگی کم نظیر در بین نیروها نباید بی تفاوت گذشت. صبوری، بردباری و شکیبایی وی، ستاد دکتر رئیسی را به مرکزی برای فعالیت شبانه روزی و خدمت بی منت تبدیل کرده بود.

امید است استان اردبیل و مردم وفادار و متعهد آن در برنامه های دولت جدید از جایگاه خاصی بهره ببرد و عقب ماندگی های سال های اخیر را در سایه عنایت و محبت دولت و کارآیی، تلاش و دوندگی مسئولین جبران تنماید. انشااله.