1

آدرس غلط ندهیم؛ در زمین چمن طبیعی تبریز جشنواره زیبایی اسب برگزار نشده است

جشنواره زیبایی اسب در زمین چمن یادگار حضرت امام(ره) تبریز هیچ زمانی برگزار نشده و برای توجیه کارها و اقدامات خود آدرس غلط ندهیم.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اردبیل در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است: “اخیرا در کشور لندن(حتما منظورشان کشور انگلستان و شهر لندن می‌باشد)، استادیوم آزادی و استادیوم یادگار امام(ره) در تبریز نیز چنین مسابقاتی در زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها برگزار شده و هیچ گونه آسیبی به ورزشگاه و خصوصا زمین چمن وارد نشده است”.

باید به اطلاع عزیزانی که دانسته و یا ندانسته از برگزاری جشنواره در زمین چمن یادگار حضرت امام(ره) خبر می‌دهند برسانیم که جشنواره اسب در ورزشگاه یادگار امام نه در زمین چمن طبیعی بلکه در فضای آزاد پیست دوچرخه سواری انجام شده است.

به این معنی که فضای وسط پیست که چمن مصنوعی بوده برای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده و روی چمن پوشانده شده و سپس از ماسه مخصوص استفاده شده است. حتی علیرغم اقدامات بازدارنده از جمله پوشش لازم، متأسفانه چمن مصنوعی فضای پیست دوچرخه سواری نیز آسیب دیده است.

پس جشنواره اسب در ورزشگاه یادگار امام در محوطه وسط پیست دوچرخه سواری و نه در زمین چمن برگزار شده است. راستی چه لزومی دارد که به افکار عمومی آدرس غلط بدهیم. کدام عقل سلیمی می‌تواند بپذیرد که اسب در روی چمن طبیعی راه برود آن هم از صبح تا شب، ولی هیچ آسیبی به آن نرساند. این هم گویا از یافته‌های جدید است.

عکس‌های زیر مربوط به جشنواره تبریز است. علاقه مندان به محل جشنواره که پیست دوچرخه سواری است و زمین آن که پوشیده از ماسه است توجه بکنند. حالا ما ادعا بکنیم که در زمین چمن طبیعی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شده و به چمن نیز آسیبی وارد نشده است. باید مواظبت بکنیم که از حول حلیم در دیگ نیفتیم.