1

تصمیم انقلابی و اصولی شورای شهر

صحن شورای شهر اردبیل امروز گوشه‌هایی از حرکت منطقیِ منجر به تصمیم مناسب و در راستای نفع جامعه و مردم همیشه در صحنه اردبیل را شاهد بود.

از یک هفته قبل خیلی‌ها با به خدمت گرفتن لشکر سایبری تلاش کردند تا تک‌تک اعضای شورای شهر را تحت فشار قرار بدهند، تا می‌توانند در فضای مجازی حاشیه‌سازی بکنند و در برخی از موارد با آبروی افراد مؤمن و معتقد بازی نمایند، عده‌ای تلاش کردند با صحنه‌آرایی‌های مختلف به خواسته‌های غیرقانونی خود برسند و در نهایت تلاش کردند بر رأی و نظر اعضای شورای شهر تأثیر بگذارند و آن‌ها را به اطاعت از خود و رای دادن به گزینه مورد نظرشان اجبار نمایند.

ولی باید از تک‌تک اعضای شورای شهر به دلیل حفظ استقلال رأی و نه گفتن به حاشیه‌سازان، قلم فروشان و دست‌نشانده گان چهره‌های شناخته‌شده و دلالان شناسنامه‌دار تقدیر و تشکر گردد.

با حرکت انقلابی اعضای شورا باید به آینده‌ی شهر امیدوار شد. منطقه ما می‌تواند با ایجاد یک هماهنگی لازم بین شورا و شهرداری به همه شهروندان اردبیلی روزهای خوب در آینده را نوید بدهد.

تصمیمی که امروز توسط اعضای شورا گرفته شد در دل مردم و دوستداران انقلاب چراغ امید را روشن کرد و بدون شک مبارزه با فساد و برچیدن بساط رانت و رانت‌خواری از مجموعه شهرداری اردبیل، مهم‌ترین دغدغه شورا و شهردار خواهد بود.

محمود صفری به‌عنوان منتخب شورای شهر و شهردار اردبیل مطمئنا برای سالم‌سازی فضای شهرداری با برنامه عمل خواهد کرد و این خود یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین خواسته‌های شهروندان از شهردار ولایی می‌باشد.

برای اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم ولایتمدار و انقلابی منطقه آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدواریم که در کوتاه زمان ممکن، همه شهروندان اردبیلی لذت یک انتخاب اصلح را احساس نمایند. ان‌شاءالله.