1

تأکید سازمان لیگ بر برخورداری ورزشگاه‌ها از زمین چمن طبیعی

سازمان لیگ اعلام کرده است که چمن همه ورزشگاه‌ها در فصل جدید فوتبال باید طبیعی باشد. گویا برپایه تصمیمات اتخاذ شده به ورشگاه هایی که دارای چمن مصنوعی باشند، اجازه میزبانی داده نخواهد شد.

این خبر را  کانال هیت فوتبال استان فضای مجازی و به نقل از سازمان لیگ منتشر کرده است.

امیدواریم این خبر را مدیر کل ورزش و جوانان استان، دفتر فنی اداره کل و طرفداران تبدیل زمین‌های طبیعی به چمن مصنوعی بخوانند و زمین ورزشگاه تختی اردبیل را به چمن مصنوعی آراسته نفرمایند.

الآن در اکثر شهرهای استان، زمین های فوتبال با چمن مصنوعی مفروش شده است و عملی شدن تصمیم مسئولین مبنی بر تبدیل چمن طبیعی ورزشگاه تختی اردبیل به مصنوعی یعنی محروم کردن فوتبال منطقه از چمن طبیعی، اقدامی که می تواند در آینده برای فوتبال استان مایه دردسر و مشکل آفرین باشد.

وقی از اختصاص زمین فوتبال ورزشگاه تختی به جشنواره زیبایی اسب انتقاد شد،، عده‌ای در فضای مجازی مستقیم و غیر مسقیم، منتقدین را مورد محبت و عنایت قرار داده و به نوعی از قرار گرفتن زمین فوتبال زیر سم اسبان دفاع کردند و تأسف آنجاست که این کار را در لباس طرفداری از فوتبال و ورزش استان انجام دادند.

حال وقتی سازمان لیگ، برگزاری مسابقه در زمین چمن مصنوعی را محدود می‌کند به چه دلیل این دوستداران ورزش از لزوم برخورداری استان از یک زمین چمن طبیعی حمایت نمی‌کنند؟ آیا به نظر آن‌ها بیان این مسئله تخریب است و یا مطالبه‌گری محسوب می‌شود؟

برطبق قولی که در زمان برگزاری جشنواره زیبایی اسب داده شده اگر قرار است زمین ورزشگاه تختی مرمت شود بهتر است نظر سازمان لیگ و لزوم برخورداری منطقه از یک زمین فوتبال با چمن طبیعی استعلام گردد و بی‌دلیل هزینه‌ای که دست آورد مناسبی نداشته نباشد، انجام نپذیرد.