1

سید حامد عاملی و دوری از حاشیه

استاندار یک مدیر ارشد و استراتژیک است. استاندار یک استان باید از یک سری ویژگی‌های خاص بهره ببرد. حساسیت مسئولین در انتخاب استاندار از اهمیت و جایگاه والای آن خبر می‌دهد.
روزهای پیش رو برای استان می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. انتخاب و معرفی استاندار، نقشه راه حرکت استان را ترسیم خواهد کرد. استانداری که مسئولیت اداره امور استان را عهده‌دار خواهد شد باید عزمش برای خدمت به مردم منطقه جزم باشد، باید شب و روز خود را در اختیار جامعه قرار بدهد، ساکن در منطقه بوده و به خدمت بی‌منت اعتقاد داشته باشد.
سید حامد عاملی یکی از گزینه‌های مطرح استانداری اردبیل است. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و خصوصیات وی، احتمال حضور او در این پست را افزایش می‌دهد.
استاندار استانی چون اردبیل باید از دانش و آگاهی کامل نسبت‌ به مسئولیتی که می‌پذیرد، بهره ببرد. پیشینه عاملی و موفقیت او در مسئولیت‌هایی که برعهده داشته‌است تایید می‌کند که او علی‌رغم جوانی هم تجربه کافی در مدیریت داشته و هم برای این کار از علم، آگاهی و توانایی کامل برخوردار می‌باشد.
در معرفی نامزدها باید با واقعیت ها کنار بیاییم و کسی را برای پست مهمی چون استانداری،نامزد بکنیم که حداقل های مورد نیاز را داشته باشد.
برای استاندار و نفر اول اجرایی یک استان، دوری از حاشیه‌ها یک ویژگی مهم و ضروری است. سید حامد عاملی نشان داده‌است که به متن بیشتر از حاشیه اهمیت می‌دهد و این خود رمز بزرگی برای موفقیت در مسئولیت‌هایش بوده‌است. مدیری که دل به حاشیه‌ها ببندد و افرادی را برای دامن زدن به حاشیه‌ها به استخدام درآورد، مجبور به شکست و ناکامی خواهد بود.
دوری از حاشیه راز محبوبیت سید حامد عاملی است. این خصوصیت می‌تواند برای عاملی در قامت استاندار، عاملی برای پیمودن راه موفقیت و توجه به اصول و انجام‌وظیفه‌ به حساب آید.