1

استاندار اصلح و مقبول

نمی‌توان زحماتی را که از زمان استان شدن اردبیل برای منطقه کشیده‌شده منکر شد اما انتظارات به‌طور کامل برآورده نشده و این منطقه همچنان تا رسیدن به نقطه هدف کیلومترها فاصله دارد.

جبران این فاصله به یک تیم قوی در رأس مدیریت استان نیاز دارد تا بتواند با کار شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی مناسب و به‌کارگیری نیروهای جوان، متعهد و انقلابی، حرکتی پرشتاب در امور اجرایی استان را ایجاد کرده و مردم منطقه را که شایسته بهترین‌ها هستند به آینده امیدوار بکند.

توسعه و رشد و آبادی یک منطقه در گرو دل‌های آباد مردم ساکن در آن می‌باشد. دل‌های امیدوار می‌تواند چراغ پرنوری برای آینده‌ای روشن تلقی گردد. کاشت نهال امیدواری در دل مردم حسینی و ولایت‌مدار منطقه می‌تواند شاهکار مسئولینی باشد که برای تعیین سرنوشت استان و باز کردن گره مدیریتی آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

هر عزیزی که به صلاح‌دید دولت‌مردان، مسئولیت مهم استانداری اردبیل را برعهده می‌گیرد باید بر کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها، نقاط ضعف و خطاهای انجام‌یافته در گذشته انگشت بگذارد و قافله این استان را در امتداد نابسامانی‌های گذشته اجازه حرکت ندهد و قاطعانه، با برنامه و با اراده‌ای محکم و قوی، ترمیم خرابی‌ها را دنبال ‌بکند و روحیه مبارزه و غلبه بر مشکلات را در زیر مجموعه تقویت نماید.

مردم به دولت جدید امیدوارند. امید می‌رود دولت در کنار همه تحولات سیاسی و اقتصادی در بالا بردن میزان اعتماد مردم موفق عمل نماید و پاک سازی خصلت‌های آلوده در بدنه دولت و سد کردن گریزگاه‌های مفسده‌جویان را در دستور کار قرار بدهد.

رمز موفقیت دولت در پیشرفت مناطق مختلف کشور انتخاب کارنامه‌دارهای مقبول با پیشینه امور اجرایی قابل ارائه با جایگاه مردمی و برخورداری از حسن شهرت برای استان‌ها می‌باشد. اردبیل نیز جدای از دیگر مناطق کشور نبوده و مردم انتظار دارند که وزارت کشور اصلح‌ترین، مقبول‌ترین، مطلوب‌ترین و قابل قبول‌ترین فرد را به‌عنوان استاندار اردبیل معرفی نماید.

علی‌رغم همه شعارها، رایزنی‌ها، تعریف و تمجیدها، تخریب‌ها و اتهام‌زنی‌ها، رفتارهای ناجوانمردانه و آلوده کردن فضای مجازی با صفحات جعلی و ساختگی باید به تیزبینی، تجربه، قدرت تشخیص کارشناسان و مسئولین وزارت کشور ایمان داشت و بدون شک آن‌ها با انتخاب فردی ایده‌آل، برای استان اردبیل آینده روشنی را رقم خواهند زد. انشا،‌اله.