1

سید حامد عاملی؛ استانداری جوان و مردمی

باید از وزارت کشور و دولت مردمی سپاس‌گزار شد که در انتخاب و معرفی استاندار، اردبیل را در اولویت قرار داد و با معرفی دکتر سید حامد عاملی یکی از چهره‌های جوان و محبوب، استان ولایت‌مدار و حسینی را در پیمودن راه توسعه، حمایت و همراهی نمود.

از امروز باید در سطح استان بساط وحدت، یکدلی، تفاهم و همکاری گسترده شود و همه گروه‌ها و تشکل‌ها با احساس مسئولیت بیشتر، در پشتیبانی از استاندار و دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده دولت در منطقه دست در دست یکدیگر قرار بدهند و به‌طور کلی با فراموش کردن گلایه‌ها و اختلاف ‌سلیقه‌ها، منافع استان را مقدم بر منافع باندی و گروهی بدانند.

سید حامد عاملی جوان لایق و کاردانی است که توان نزدیک کردن دل‌ها و گروه‌ها را دارا می‌باشد. در مسئولیت‌های قبلی ایجاد و حفظ هم‌بستگی در مجموعه از ویژگی‌های مدیریتی او بوده و امید می‌رود این‌بار در سطح استان بتواند با افزایش روحیه تعاون در همه دستگاه‌های اجرایی و در سطح جامعه، انگیزه و روحیه جمعی را برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی‌شده ایجاد نماید.

ازسید حامد عاملی رفتار براساس عدالت، انتظاری به‌حق و به‌جا می‌باشد. اهمیت دادن به عدالت در مجموعه استانداری و ریشه‌کن کردن تبعیض، امیدواری برای بهبودی اوضاع و دستیابی به مراحل اوج و پیشرفت را افزایش خواهد داد.

سید حامد عاملی مدیری مسئولیت‌پذیر است. این امر یکی از نقاط مثبت و بسیار قابل‌توجه این مدیر جوان و جهادی است. مولای متقیان علی(ع) می‌فرماید: آن کس که از افکار و آراء گوناگون استقبال کند صحیح را از خطا خوب تشخیص دهد.

مسئولیت‌پذیری  عاملی احتمال دستیابی به تصمیماتی بهتر و جامع‌تر را افزایش می‌دهد و روزهای آفتابی برای آینده‌ی استان را تضمین می‌کند.

استان اردبیل برای آنکه بتواند عقب‌ماندگی ناشی از سال‌ها بی‌توجهی به منطقه را جبران نماید به کار بیشتر همراه با اخلاص و خدمت بی‌منت نیازمند می‌باشد. سید حامد عاملی به‌عنوان مسئول اجرایی استان در تزریق روحیه خدمت‌گزاری و بالا بردن ضریب احساس مسئولیت وظیفه‌ای سنگین برعهده دارد اما توانایی‌های او تحقق این امر و درصد موفقیت در این راه را بالا می‌برد.

قانون‌مندی یکی از خصوصیات یک مدیر جهادی است وقتی در ساختار مدیریتی یک مدیر، صداقت و مسئولیت‌پذیری نهادینه شود، ملاک هر گونه عمل و اقدام، قانون می‌شود و مسلماً سید حامد عاملی در این راه قادر به انجام‌وظیفه در بهترین شکل ممکن می‌باشد.

برای این مدیر جوان، متقی، مسئولیت‌پذیر، شجاع و متواضع در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم در روزها و هفته‌های آینده آفتاب پر نور وحدت و همکاری، آسمان استان اردبیل را نورانی‌تر بکند. ان‌شاءالله.