1

تلاش مضاعف

بعد از برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید و آغاز فعالیت وی، دیگر جایی برای طرح برخی از مسائل حاشیه‌ای و آشفته کردن جو و یا احیاناً مانع‌تراشی برای انجام‌وظیفه باقی نمی‌ماند.
سید حامد عاملی مسئولیتی را برعهده گرفته و مصمم است با بهره بردن از همه ظرفیت‌ها و توان منطقه در انجام بهینه وظایف موفق عمل نماید و دراین‌میان کسانی که می‌خواهند در سال‌های پیش رو و در دوران دولت مردمی چهره متفاوتی از استان را شاهد باشند باید ضمن حمایت از مسئولین، فضا را برای تلاش هرچه بیشتر آن‌ها آماده نمایند.
شدنی نیست که هم‌ سنگ استان و پیشرفت آن را به سینه بزنیم و هم با رفتار و حرکت و یا گفته‌ها و نوشته‌های خود بر خلاف مسیر آب شنا نماییم.
اگر اعتقاد بر آن داریم که استان اردبیل در دامن پرمهر خود چهره‌های نخبه، دانشمندان نامی، سیاست‌مداران تأثیرگذار، نیروهای انقلابی و وفادار به نظام را تربیت کرده‌است بدون شک سید حامد عاملی هم یکی از این نیروهاست که باید در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و ادای دین به جامعه مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرد.
استفاده از نام‌ها و وابستگی‌ها و بهره‌برداری‌های غیرقانونی برای کسانی است که در قبال انقلاب و خون پاک شهدا، تعهدی ندارند. آن‌هایی که در فکر خدمت به نظام و اسلام هستند با هر اسم و عنوانی که داشته باشند پا به عرصه می‌گذارند و تا آنجایی‌که می‌توانند برای سربلندی جامعه و مردم کم‌فروشی نمی‌کنند.
استاندار اردبیل برای این‌که همه فعالین، خدمت‌گزاران و دستگاه‌های اجرایی را با خود همراه نماید باید از اولین ساعات آغاز مسئولیت، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر وارد صحنه خدمت بشود .زمانی‌که دستیابی به اهداف درنظرگرفته‌شده در دستور کار باشد در راه رسیدن به آن خستگی معنی و مفهوم خود را از دست می‌دهد و تلاش مضاعف و شبانه‌روزی چهره خود را نشان می‌دهد.
برای یک مدیر جهادی، جوان و دارای تجربه مفید اجرایی در کنار کمیت و حجم فعالیت‌ها توجه به کیفیت کار مهم و قابل‌توجه است و مسلماً سید حامد عاملی قادر است با استفاده از نیروی کارشناسی خبره و پیگیری‌های لازم در سرعت بخشیدن به کارها و به سرانجام رساندن آن‌ها گام‌های محکم و اساسی بردارد.
شرایط استان و ایجاد حرکتی تازه در روند رو به جلوی آن نیاز به یکدلی و همراهی همه اقشار و آحاد علاقه‌مند به استان و منطقه دارد. امید می‌رود اثرات انتخاب یک استاندار جوان و آشنا به رموز امور اجرایی در کوتاه‌ترین زمان اثرات مثبت خود را نشان بدهد.
ممکن است که خیلی از دوستان و عزیزان که دغدغه منطقه را دارند خود را شایسته و سزاوار رسیدن به کرسی استانداری اردبیل می‌دانستند ولی برای هر استان فقط یک استاندار انتخاب می‌شود و چون حالا به صلاح‌دید مسئولان این مسئولیت به سید حامد عاملی سپرده شده‌است او را حمایت کردن و برای استان بیشتر از قبل دلسوزی نمودن می‌تواند یک وظیفه مهم تلقی شود. ان‌شاءالله