1

بهره‌مندی هزار و ۷۰۰ خانوار از تجهیزات پزشکی هلال احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هزار و ۷۰۰خانوار در این استان در قالب بانک امانات از تجهیزات پزشکی هلال احمر استفاده کرده‌اند.

عزت‌الله ضربی در بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای شهرستان بیله‌سوار اظهارکرد: ۱۵۰ هزار پک بهداشتی اعم از ضدعفونی و ماسک در بین مردم استان توزیع شده و ۱۸ میلیارد ریال هم به بیماران نیازمند کمک شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۱۲ مرکز به بحث واکسیناسیون کمک می‌کند و هر روز ۵۶ نفر از اعضای این جمعیت در این زمینه مشارکت می‌کنند.

ضربی گفت: اعتبارات تملک دارایی جمعیت هلال احمر استان نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است و در کنار طرح‌های عمرانی برنامه‌های آموزشی نیروهای هلال احمر نیز در ۶ ماه دوم سال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی نیز پیشقدم بوده است، بیان کرد: امسال هفت هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل اظهارکرد: تکمیل ساختمان مرکز آموزش امدادی جعفرآباد ، ایجاد و راه‌اندازی درمانگاه جمعیت هلال احمر در بیله‌سوار و تجهیز و تعمیر نواقص پایگاه‌های جاده‌ای این شهرستان از جمله برنامه‌های هلال احمر خواهد بود.

۱۵ پایگاه امداد جاده‌ای در استان اردبیل فعال می‌باشد.