1

نامزدهای هیات فوتبال استان به خط می‌شوند

زمان‌بندی برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل گویا توسط مسئولان فدراسیون اعلام شده‌است.

تاآنجاکه پیگیری کردیم توسط هیئت فوتبال تاکنون نامه فدراسیون و چگونگی امر در فضای مجازی منتشر نشده‌است. نمی‌دانیم که چرا در برخی موارد افکار عمومی برای این هیئت نامحرم می‌شود درحالی‌که همیشه ادعای رسانه‌ای بودن و روی خوش نشان‌دادن به رسانه‌های خودی از سوی آن‌ها مطرح و دیده شده است.

کلاغ‌ها خبر آورده‌اند که نام‌نویسی کاندیداها از ۱۲/۸/۱۴۹۰ به مدت هفت روز کاری از ساعت ۸ لغایت ۱۴در محل هیئت فوتبال استان انجام می‌شود.
با پایان یافتن مهلت ثبت نام، سناریویی به نام تعیین صلاحیت مدیریتی نامزدها آغاز خواهد شد.
تجربه نشان داده‌است که در کمیته سه‌نفره، صاحبان اکثریت رای که دبیر هیئت و نماینده حقوقی معرفی‌شده از سوی هیئت می‌باشند به هر ترتیبی که بخواهند عمل می‌کنند. البته ممکن است در این دوره تغییری در برخی از رفتارها مشاهده شود چرا که این بار در کمیته استان های فدراسیون، آقایی بنام عبدالکریم طالقانی حضور ندارد که تنها کارش حکم صادر کردن به نفع دوستان و به ضرر رقبای دوستان باشد.

منتظر می‌مانیم تا مهلت تعیین‌شده برای ثبت‌نام به پایان برسد از چهره های معرفی‌شده به کمیته سه‌نفره پرده برداری شود ولی می‌توان به‌جرأت و جسارت گفت که افرادی از قبیل هادی صباغی نباید نامزد شوند چرا که بر اساس شنیده ها، در ترکیب دونفره کمیته سه‌نفره هیچ تغییری ایجاد نشده است و این یعنی چرخش در بر روی پاشنه قبلی.

امیدواریم همه کارها براساس قانون و مقررات و بی‌طرفی محض و بدون جانب‌داری از شخص و یا جریانی انجام پذیرد!!. امیدواریم.