1

امضای تفاهم‌نامه با گروه اقتصادی زنوزی

تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری اردبیل و گروه اقتصادی زنوزی با پیشنهاد بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشت‌وصنعت، معادن، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنعت منعقد شد.

سید حامد عاملی با اعلام مطلب بالا افزود: گروه سرمایه‌گذاری زنوزی از مدتی قبل ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل را بررسی کرده و تلاش می‌کنیم با معرفی بیشتر توانمندی‌های استان، زمینه سرمایه‌گذاری این گروه اقتصادی بزرگ را فراهم کنیم.

وی گفت: با توجه به فعالیت‌های این گروه اقتصادی در زمینه حمل‌ونقل هوایی، اقدام ویژه‌ای برای استان اردبیل در آینده نزدیک برنامه‌ریزی می‌شود.

تلاش دولت و مسؤولان استانی برای جذب سرمایه‌گذار با هدف ارتقای وضعیت اقتصادی مردم عزیز استان اردبیل مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه در استان اردبیل، شناسایی و معرفی درست این ظرفیت‌ها گامی برای رونق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

لازم به یادآوری است؛ محمدرضا زنوزی، مدیر گروه اقتصادی زنوزی نیز با اشاره به فعالیت این گروه اقتصادی در حوزه حمل‌ونقل هوایی از تلاش برای ایجاد یک بیس پروازی در استان اردبیل و استقرار  دو هواپیما برای ارائه خدمات داخلی و خارجی هواپیمایی آتا به استان اردبیل خبر داد.