1

ستاد تسهیل به‌دنبال تولید ثروت و رونق اقتصادی است

استاندار اردبیل گفت:ستاد تسهیل به‌دنبال تولید ثروت و رونق اقتصادی است و صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران باید از ظرفیت این کار گروه  استفادهممایند.

سید حامد عاملی در جلسه این کارگروه افزود: صاحبان صنایع باید در راستای توسعه و رفع مشکلات واحدها از این کار گروه بهره‌برداری کرده و به خاطر آن  پیگیری‌های اصولی خود را رها کنند.

وی گفت: به‌منظور روشن نگه داشتن چراغ صنعت و تولید باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون استفاده کنیم و موانع موجود را با ارائه راهکارهای قانونی برطرف نماییم.

وی  در ادامخ گفت: واحدهای دارای مشکل از مصوبات کارگروه تسهیل استفاده کرده، به تعهدات خود نیز به‌موقع عمل کنند و توانایی مدیریت و سرمایه‌گذاری شخصی نیز داشته باشند و بانک‌های عامل هم با در نظر گرفتن شرایط حاکم اقتصادی، نهایت تخفیف و رعایت حال سرمایه‌گذاران را داشته باشند.

عاملی گفت:همه دستگاه‌های ذی‌ربط در این کارگروه عضو هستند و برای رفع موانع با دید مثبت تلاش می‌کنند؛ با توجه به حمایت دولت و دستگاه قضا از تولید و سرمایه‌گذاری، بخش خصوصی نیز باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشند و کارها در زمان‌بندی مشخص پیش برود.

وی در پایان گفت: محل پتروشیمی اردبیل در گذشته صرفا برای تولید محصولات پتروشیمی جانمایی شده و هرگونه فعالیت دیگر در این مجموعه مستلزم مجوز قانونی از دستگاه‌های مرتبط اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.