1

مجمع سالانه والیبال و گزارش از موفقیت های دوساله هیات

مجمع سالانه هیات والیبال استان اردبیل با حضور دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان ، نایب رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد.

در این جلسه نادر فلاحی رئیس هیات والیبال استان گزارشی جامع از فعالیت های انجام یافته در دو سال گذشته ارائه کرد و برنامه های هیات در سال 95 را فهرست وار بیان کرد.

این مجمع با نظم خاص و با حضور اکثریت اعضاء و پیشکسوتان والیبال استان برگزار شد. نادر فلاحی در سخنان خود به موارد بسیار مهم و حیاتی که می تواند ضامن پیشرفت و توسعه والیبال استان باشد اشاره کرد.

یکی از مهمترین اقدامات هیات در دو سال گذشته تلاش برای بالا بردن جمعیت تحت پوشش والیبال در استان بوده است . فلاحی هیات والیبال استان را با یک هزار ورزشکار سازمان یافته تحویل گرفته و الان این میزان به 3233 نفر رسیده است.

وی توجه به بخش همگانی والیبال و توسعه آن را لازم و ضروری ذکر کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده ، سازمان توسعه همگانی والیبال در هیات استان راه اندازی شده و سعی می شود در سال 95 والیبال محلات در اقصی نقاط استان راه اندازی شود.

وی افزود: دو سال قبل رتبه استان بر اساس اعلام فدراسیون 28 بود که در سال 93 این رتبه به 24 ارتقاء یافت و مسلما در سال 94 نیز با پیشرفت قابل قبولی مواجه خواهیم بود.

با عنایت به اینکه خبربرگزاری مجمع و سخنان مدیر کل، نائب رئیس فدراسیون و رئیس هیات در رسانه های مختلف انعکاس مطلوبی داشته است برای جلوگیری از تکرار مطالب به این نکته اشاره می شود که وقتی در یک هیات ورزشی علاقه حاکم باشد، خدمت بی منت مورد نظر قرار گیرد، جمع گرایی و حاکم شدن خرد جمعی جای خود محوری ها و منیت ها را بگیرد می توان به موفقیت دست یافت. همانطوریکه هیات والیبال استان موفق شده است.

اگر همچنان پیشکسوتان خوشنام با کارنامه و مورد قبول جامعه و ورزشکاران در صحنه باشند و دست همکاری به مسئولین بدهند رسیدن به روزهای خوش گذشته نمی تواند دور از دسترس باشد.

یکی دیگر از ویژگی های هیات والیبال استان استفاده از جوانان علاقه مند ، جویای نام و با پشتکار در مجموعه هیات می باشد که حضور جوانانی علاقه مند و آشنا به رمز و رموز کار در روابط عمومی والیبال از آن جمله است.

امید است هیات والیبال استان در سال 95 کارنامه ای به مراتب درخشان تر و قابل قبول تر از سال 94 داشته باشد.