1

به کار گیری نیروهای شرکتی در ورزش و حاشیه‌های فراوان

روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان به نقل از مدیرکل ورزش استان آورده‌است: کارهای اجرایی اداره‌کل توسط پرسنل تلاش‌گر و ساعی در حال انجام است.

روابط‌عمومی فعال، پویا و در خدمت ورزش، مدیر را که الان در کشور ترکیه و در شهر قونیه به سر می‌برد راحت نمی‌گذارد و با او مصاحبه کرده و سوال‌های باب میل حضرات را می‌پرسد و جواب شیرین و پرمحتوا دریافت و منتشر می‌کند.

روابط‌عمومی چرا از مدیر کثیرالسفر نمی‌پرسد که چرا در اردبیل و در میدان ورزش حضور ندارد؟ چرا نمی‌خواهد در بحث به‌کارگیری نیروهای شرکتی شفاف‌سازی نماید؟

مگر روابط‌عمومی پلی بین اداره‌کل و جامعه و افکار عمومی نیست؟ چرا به حاشیه‌های موجود نمی‌پردازد، این‌که در لیست شرکتی چه کسانی و وابستگان چه افرادی وجود دارند؟ مدیر چگونه از قونیه در ارتباط با تمرینات تیم‌ها و تارتان ورزشگاه تختی ندیده قضاوت می‌کند ولی در مورد حاشیه‌های پیرامون استخدام نیروهای شرکتی اظهارنظر نکرده و حرفی نمی‌زند؟

روابط‌عمومی اگر می‌خواهد با افکار عمومی شفاف برخورد نماید اسامی نفراتی که در به‌کارگیری آن ها با شرکت مربوطه قرارداد بسته‌اند را اعلام کند.

شنیده می‌شود که برخی از دوستان برای فرار از پاسخ‌گویی می‌گویند که اسامی را خود شرکت داده‌است و یا از قول یکی می‌فرمایند که چگونگی به‌کارگیری نیروهای شرکتی به خودمان مربوط است.

روابط‌عمومی بگوید که آیا این نقل‌قول‌ها درست است؟ جریان شهر نمین بعد از حضور دو نیروی جدید در اداره ورزش و جوانان و اعتراض جوانان و حضور در شورای شهر و دفتر امام‌جمعه چه بوده‌است؟

روابط‌عمومی بهتر نیست اشاره بکند که اتفاقات روز پنجشنبه در اداره‌کل از چه قرار بوده‌است؟

وقتی مسئول مربوطه در مورد اتفاقات جاری مجموعه‌ای سکوت اختیار نماید شایعات افزایش پیدا می‌کند.

روابط‌عمومی اداره کل بگوید که در ارتباط با وجود برخی از اسامی در لیست و به‌کارگیری آن ها عکس‌العمل‌ها از چه قماشی بوده اند؟

امیدواریم تکلیف مدیریتی اداره‌کل ورزش و جوانان مشخص گردد و دست کسانی که با تصمیم‌گیری‌های نادرست با همراه برخی از افراد منفعت‌طلب داخل مجموعه حال‌وروز مناسبی را برای ورزش رقم نزده‌اند برای همیشه از ورزش استان کوتاه گردد.