1

سنگ پای قزوین

هر وقت که به علتی نام متهم اصلی پرونده ویلموتس بر سر زبان ها می افتد آنتن تلویزیون در اختیارش قرار می گیرد و او تا می تواند و تا در توان دارد به تطهیر خود و دوستانش اقدام کرده و به بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون، وعده های آنچنانی می دهد.

بعد از ثبت نام مهدی تاج در انتخابات فدراسیون،  روزها نام و عملکردش نقل محافل بود و این بار انتشار نتیجه تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه پرده دیگری از چهره وی برداشته شد.قرار گرفتن نام وی در لیست دریافت کنندگان غیر متعارف از آن مجموعه، بار دیگر نظرها را به این علاقه‌مند و سینه چاک فوتبال جلب کرد و به دنبال آن، حضورش در تلویزیون ده‌ها و ده‌ها سؤال بدون جواب بر جای گذاشت.

وی چنان به انتخاب دوباره خود به عنوان رئیس فدراسیون مطمئن است که وعده بازگرداندن کی روش به تیم ملی را می دهد!او چرا توضیح نمی دهد که چگونه کی روش بعد از رفتن از ایران بر علیه او مصاحبه تندی کرد و تاج را باعث و بانی بیشتر اتفاقات معرفی نمود.

مگر کی روش هم مانند فلان صاحب رأی در مجمع است که هر ساعت به رنگی در آید و به افراد متعدد، وعده پشتیبانی بدهد و لاشه یک رأی را بین کاندیداهای مختلف تقسیم بکند؟

اگر تاج با آن همه افتضاح در فوتبال دوباره به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود: اولا: باید فاتحه فوتبال را خواهد ثانیا: به وجود فساد و علاقه مندی به گسترش آن اعتراف کرد و ثالثا:ضرب المثل“ رو که نیست سنگ پای قزوین است“ را با آب طلا نوشت و بر سر درب فدراسیون نصب کرد.

مهم تر از هر بحثی در انتخابات فدراسیون فوتبال توجه به عملکرد کسانی است که باید با رأی آن ها فردی برای قبول مسئولیت این رشته پرطرفدار انتخاب گردد.

آن ها اگر به کسانی که در نزد مردم از کارنامه قابل قبول برخوردار نیستند رأی اعتماد بدهند و بر خلاف رأی و نظر جامعه اقدام نمایند بابد برابر مردم از رأی خود دفاع نمایند و دلایل آن را به اطلاع عموم برسانند.

اگر صلاحیت نهایی تاج و میرشاد ماجدی برای حضور در انتخابات تأیید شود چگونگی رفتار برخی ها از جمله رؤسای هیئت های استانی تماشایی خواهد بود.

برخی ها که در دوره های قبلی در ردیف عاشقان تاج قرار داشتند بعد از رفتن وی و برای این که موقعیت خود را در فوتبال از دست ندهند به آسانی در صف ارادتمندان ماجدی قرار گرفته و با این ترفند دوباره انتخاب شدند و مطمئنا با برگشت تاج، معضلی در پیش پای آن ها قرار می گیرد که به ضررشان تمام خواهدشد.