1

تاج و رفقا

فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه‌ای گفته است که کی‌روش باید پاسخ‌گوی عملکردش باشد.علی‌اصغر مدیر روستا یکی دیگر از ملی‌پوشان اسبق می‌گوید: نتایج تیم ملی فوتبال در قطر گویای همه‌چیز است.

اگر زمین ‌و زمان بگویند که عملکرد کی‌روش در جام جهانی قابل دفاع نیست و باید برای هدایت تیم، فکر دیگری بشود اثری نخواهد داشت. تا زمانی‌که تاج و ساکت و دیگر دوستان و شرکای همراه و حامی کی‌روش هستند هیچ انتقادی درمورد ماندن وی نمی‌تواند مثمرثمر باشد.

این پیشکسوتان و خبرنگاران و کسانی که دوست دارند فوتبال ملی ما افتخارآفرین باشد باید بدانند حرفشان در ساختار فدراسیون فوتبال خریداری نخواهد داشت.

تاج و رفقا، هم فوتبال را خوب می‌فهمند، هم تا دلمان بخواهد زیرک و باهوش هستند، هم با فیفا رابطه صمیمی نزدیک و محبت‌آمیز دارند، هم به‌خوبی می‌توانند مجمع فدراسیون را در ید قدرت خود داشته باشند، هم به‌خوبی می‌توانند نقش بازی نمایند، این‌که چه موقع بیماری قلبی به سراغ‌شان بیاید و چه وقتی استعفا بدهند و چه زمانی ترانه بازگشت سر بدهند و چگونه اعضای مجمع را به هواداران سینه‌چاک تبدیل بکنند و درنهایت چگونه برای فوتبال ما و آینده‌اش نقشه بکشند و برای همراهان یک حامی همیشگی و شش‌دانگ باشند.

تاج اعجوبه‌ای است در مدیریت فوتبال و به جرأت می‌توان گفت که اظهار نظر بزرگانی چون پیوس و مدیر‌روستا در مقابل عظمت و پشت‌گرمی وی چیزی جز آب کوبیدن در هاون نبوده و نخواهد بود