1

رمز موفقیت؛ برخورد با سوء استفاده‌چی‌های بی‌هنر

احساس مسئولیت و تلاش برای تحقق اهداف، از عوامل موردنیاز برای موفقیت در ورزش به شمار می‌رود قاطعیت، درایت و جدیت در کارها لازمه موفقیت در عرصه ورزش می‌باشد.

همیشه در ورزش ما افرادی هستند که برای دستیابی به اهداف شوم، با انگیزه‌های مختلف در لباس دوست برای ناکامی و به ثمر نرسیدن دوندگی‌ها نقشه می‌کشند تا با محق جلوه دادن خود، بی‌انگیزگی و حس بدبینی و روحیه نومیدی را تقویت بکنند.

با بررسی کوتاه در ارتباط با موفقیت‌های به‌دست‌آمده در ورزش، مشخص می‌شود که در هر مقطعی که مسئولان ورزش، هوشیارانه، غیرتمندانه و حساب‌شده عمل کرده و از افراد کارآمد، کارکشته، توانا و دانا استفاده نموده‌اند حرکت رو به جلو با شتاب مطلوبی انجام پذیرفته است.

مختومه کردن پرونده آویزان های ورزش، کوتاه کردن دست سوءاستفاده‌چی های بی‌هنر، پایان دادن به تفرقه افکنی‌ها و دوبه‌هم‌زنی چهره‌های ظاهرالصلاح، برچیدن بساط تزویر و ریا و چاپلوسی و پاکسازی محیط از نان به نرخ روز خورها عواملی هستند که می‌توانند رشد، توسعه و موفقیت ورزش در همه زمینه‌ها را تضمین نمایند.

ورزش ما از افراد مفسد، جریانات مخرب، فرصت‌طلبان در کمین نشسته، چند چهره‌های مزدور و طبل‌های توخالی ازخودراضی ضربات سنگینی را متحمل شده‌است. ناکامی‌ها و بازگشت به عقب بیشتر نتیجه‌ی فعالیت، میدان‌داری و جولان دارن این قبیل افراد میباشد.

اگر مسئولان ایستادگی کنند و از نفوذ و رخنه چهره‌های امتحان پس داده مردود شده ممانعت نمایند و دربرابر انحرافات و کژی‌ها و سوء استفاده‌ها مقاومت کنند عرصه برای خائنین تنگ شده و میدان عمل برای خدمت‌گزاران صادق و بی منت آماده می‌شود.