1

اهمیت توجه به چشم‌انداز آینده در تدوین طرح‌های شهری

استاندار اردبیل با بیان اهمیت تدوین و اجرای طرح‌های شهری و توجه به چشم‌انداز آینده در این طرح‌ها، سامان‌دهی ورودی‌های شهر و بازار آهن‌فروشان، بهسازی بافت فرسوده داخل شهر، تعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت شهری و تهیه طرح جامع منظرسازی را از جمله اقدامات ضروری برای شهر اردبیل عنوان کرد.

سیدحامد عاملی در نشست عمران شهری اردبیل بیان کرد: تدوین و اجرای طرح‌های مهم و تأثیرگذار در سطح شهر اردبیل و توجه به چشم‌انداز آینده در این طرح‌ها، دارای اهمیت است.

استاندار اردبیل افزود: سامان‌دهی ورودی‌های شهر و بازار آهن‌فروشان، بهسازی بافت فرسوده داخل شهر، تعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت شهری و تهیه طرح جامع منظرسازی، از جمله اقدامات مهم و ضروری برای شهر اردبیل بوده و نیازمند پیگیری است.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز با اشاره به بررسی طرح سامان‌دهی ورودی‌های اردبیل از سمت مغان و آستارا، خواستار بررسی و ارائه طرح سامان‌دهی برای ورودی شهر اردبیل از سمت خلخال شد.

میرجعفریان گفت: برای تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل نیز ۲ منطقه آماده تصویب است که با بررسی‌های کارشناسی زمینه تصویب نهایی فراهم می‌شود.