1

قاچاقچیان حشیش در اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۲ قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و کشف ۹۶ کیلوگرم حشیش در جاده اردبیل – سرچم خبر داد.

سرهنگ جواد تقوی افزود: این سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ قصد داشتند، محموله بزرگ حشیش را به اردبیل انتقال دهند که با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر در پلیس راه اردبیل – سرچم شناسایی، زمین گیر و ناکام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر توقیف خودروی مورد استفاده، ۲ قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تقدیر از همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در این عملیات، اضافه کرد: مقابله اثربخش با بلای خانمانسوز اعتیاد و مبارزه هدفمند با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مستلزم احساس مسئولیت جمعی و همت و همکاری همگانی است.

سرهنگ تقوی از همت مسئولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ است.