1

۸۵ طرح عمرانی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار خلخال گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود

سید جواد یحیی زاده در جریان دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان خلخال با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: همزمان باایام دهه شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف این شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه این پروژه‌ها از لحاظ ریالی واعتباری در مقایسه با سال گذشته هفت و نیم درصد رشد داشته و از حیث تعداد نیز دو و نیم برابر سال گذشته است.

وی گفت: در مجموع برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری آنها بالغ بر سه هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال از منابع مختلف هزینه شده و یا از طریق بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس ستاد گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر خلخال اظهار داشت: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر امسال چندین طرح عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گفته فرماندار خلخال، در ایام الله دهه فجر امسال ۸۵ برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی در قالب کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار خواهد شد.

امام جمعه خلخال هم در این دیدار اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای این ملت پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف به ارمغان آورده و علاوه بر عزت‌آفرینی برای ملت ایران، موجب بیداری ملت‌های تحت ستم شده است به طوری که بسیاری از رخدادها در مناطق مختلف جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی و در امتداد راه نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام کریم اسدی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم تزریق امید در جامعه گفت: همه دست اندرکاران و تلاشگران فرهنگی به خصوص افراد ذی‌نفوذ باید برای امیدبخشی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه خلخال افزود: کشوری که زمانی تحت سلطه کشورهای سلطه‌گر بود، به برکت انقلاب و نظام اسلامی تبدیل به یک قدرت بلامنازع جهانی شده و در حوزه‌های مختلف علمی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اغتشاشات ماه‌های اخیر در کشور اظهار کرد: دشمنان انقلاب وملت ایران پس از ناکامی در فتنه انگیزی در حال تلاش برای کشاندن این موضوع به عرصه پارلمان‌های اروپایی وغربی هستند.