1

۱۱۲ پروژه راهداری با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در اردبیل بهره‌برداری شد

 ۱۱۲ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

در جریان سفر یک روزه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری استان اردبیل به شکل متمرکز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و نمایندگان استان آغاز شد.

بر اساس این گزارش احداث و بازسازی ۲۷ دهنه ابنیه فنی و تونل‌های راه‌های شریانی و اصلی، تهیه ۲۰ هزار تن آسفالت زیر قیف جهت لکه‌گیری راه‌های مواصلاتی و یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط کشی محورهای اصلی فرعی و روستایی از جمله پروژه‌هایی است که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

ارتقای کیفی و روکش آسفالت ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های استان، ساخت و توسعه آسفالت ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی ، راه‌اندازی۶ سامانه ثبت تخلفات جاده‌ای ، اورهال ۹۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری ، احداث ۱۲ کیلومتر روشنایی طولی و نقطه‌ای ، بهسازی و تعریض۲۲ کیلومتر و رفع سه نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش امروز همچنین عملیات احداث پاسگاه پلیس راه مشگین‌شهر – پارس‌آباد با اعتبار ۱۳۶ میلیارد ریال ، عملیات بهسازی قطعه ۲ محور هشجین – سرچم با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال ، عملیات بهسازی و آسفالت مشگین‌شهر- موئیل – قینرجه با اعتبار ۸۲۸ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت محور اسالم – خلخال با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

صبح امروز همچنین بهره‌برداری از ۱۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در ۲ سایت خیابان کارگر و شهرک اندیشه اردبیل آغاز شد.