1

تجلیل از مربیان و اساتید فرهنگسراها به مناسبت روز معلم

مراسم تجلیل از مربیان ،اساتید و معلمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در فرهنگسرای بانوان و خانواده برگزار شد.

 در این مراسم اباصلت ابراهیمی ضمن تبریک به تمامی معلمین زحمت کش افزود : رسالت معلمان که همان اساس رسالت انبیاست، هدایت انسان‌ها در مسیر دانش، کرامت و ارزش‌های اخلاقی است و در این مسیر مقدس بزرگانی گام نهاده‌اند که شهید مطهری از جمله آنهاست.

وی مقوله هنر را تاثیر گذارترین فاکتور در جامعه قلمداد کرد و گفت : اساتید و معلمینی که در حوزه فرهنگ و هنر تلاش می کنند به مراتب وظیفه و رسالتی مهمتر از سایر حوزه ها را بعهده خواهند داشت ، چرا که در این مسیر پرورش هنرمند و عناصر تاثیر گذار جامعه  سرلوحه تلاششان خواهد بود .

ابراهیمی با تقدیر از اساتید رشته های گوناگون فرهنگی و هنری فرهنگسراهای شهرداری خاطر نشان کرد: مفتخریم که بررسی ۳۲ رشته آموزشی و مهارت آموزی با حضور مربیان مجرب در فرهنگسراهای سازمان در حال برگزاری است و   امیدوارم  راه و روش اساتیدی همچون استاد مطهری، بعنوان کرامت و ارزش های اخلاقی و توجه به آموزه های دینی راهگشای مسیر زندگی جوانان و آینده سازان خصوصا هنرمندان عزیز این مرز و بوم باشد .

در پایان این مراسم  با اهدای لوح تقدیر از تلاش مربیان و اساتید فرهنگسرها تقدیر بعمل آمد .