1

برگزاری اولین کارگاه آموزشی استعدادیابی والیبال در استان

اولین سمینار و کارگاه آموزشی استعدادیابی والیبال استان با حضور مربیان نواحی 19 گانه آموزش و پرورش برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که در محل سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده و با حضور نادر فلاحی رئیس هیات استان، علیرضا گلشن معاون اداره کل آموزش و پرورش و جمعی از پیشکسوتان و مربیان والیبال استان برگزار شد راههای مناسب برای همکاری هرچه بیشتر هیات والیبال استان و شهرستان ها با آموزش و پرورش و چگونگی هدایت و رهبری استعدادهای کشف شده برای شکوفایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نادر فلاحی رئیس هیات والیبال استان در دو سال گذشته توجه به تیم های پایه و تقویت آنها را در نظر گرفته و با مطالعه و برنامه ریزی در این راستا قدم برداشته و بدون شک در صورت ادامه این برنامه ها ، والیبال اردبیل با سرعت مناسبی در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

هفته گذشته در مجمع سالیانه هیات والیبال که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، نائب رئیس فدراسیون و اکثر اعضا برگزار شد فلاحی در سخنان خود وعده تلاش بیشتر در جهت استعدادیابی ، کشف استعدادها و همکاری صمیمانه و مستمر با آموزش و پروزش را وعده داد و تشکیل این کارگاه در مدت زمانی اندک از برگزاری مجمع، نشان از وفای به عهد و عمل به تعهد است که این خود می تواند یکی از ویژگی های هیات والیبال استان به شمار آید.

هیات والیبال استان در کنار اقدامات انجام یافته برای احیای دوباره این رشته ورزشی در استان در زمینه والیبال خواهران و تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از بانوان علاقه مند حرکت قابل قبولی داشته بطوریکه از 3300نفر بیمه شده این رشته ورزشی 1650 نفر اختصاص به والیبال بانوان استان دارد که این خود یک موفقیت قابل توجه برای هیات والیبال استان به شمار می رود.

برای اداره امور هیات های ورزشی نیاز به افراد علاقه مند ، پرکار وپرتلاش است. حضور درهیات های ورزشی و قدم گذاشتن در آن وادی اگر هدفی به جز خدمت داشته باشد فنا و نابودی آن رشته را به دنبال خواهد داشت و این همان بحثی است که این روزها در برخی از هیات های ورزشی به چشم می خورد. در مقابل هیات هایی که مسئولین آن کمر به نابودی رشته ورزشی منتسب به خود را بسته اند، هستند هیات هایی  چون هیات والیبال استان که تلاش در جهت سرافرازی و سربلندی آن را در دستور کار قرار داده اند و مسلما با ادامه این روش رسیدن به هدف پیش بینی شده در والیبال دور از دسترس نخواهد بود.